loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 189 1392/07/05 نظرات (0)
 دکوراسیونی پاییزی و زیبا با ترفندهای زیر
این مقاله پر از ایده های خلاق و تعداد زیادی صنایع دستی متناسب با فصل پاییز می باشد که می توانید از این ایده های جذاب برای تزئین خانه اتان در فصل پائیزبهره ببرید.
maral khanoom بازدید : 208 1392/07/05 نظرات (0)
 لیست ده گانه باریک ترین تلفن های هوشمند دنیا +تصاویر

همانند هر محصول دیگری، رقابت بر سر نازک و باریک تر شدن در دنیای اسمارت فون ها هم جایگاه خاص خود را دارد. هر ساله شرکت های فراوانی را می بینیم که سعی می کنند در جنگ نازکترین موبایل، دیگران را مغلوب کرده و عنوان «باریکترین اسمارت فون دنیا» را از آن خود کنند.

اگر چه این داستان و نبرد همچنان ادامه خواهد داشت. اما بد نیست نگاهی به باریک اندام ترین تلفن های هوشمند فعلی دنیا داشته باشیم. تا با ۱۰ رکورد دار اسمارت فون های لاغر آشنا شوید.

maral khanoom بازدید : 204 1392/07/04 نظرات (0)

Peyman Rashidi Hame Migan  دانلود آهنگ جدید پیمان رشیدی به نام همه میگن

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی پیمان رشیدی به نام همه میگن

ترانه سرا : افشین سیاهپوش ، ملودی : ساناز کریمی ، تنظیم : پویان اعتصامی
میکس و مسترینگ : رضا پوررضوی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

maral khanoom بازدید : 196 1392/07/04 نظرات (0)

شب گذشته مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «دربند» با حضور وزیر ارشاد و بازیگران سرشناس سینمای ایران برگزار شد. در این مراسم بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، کامبیز دیرباز، هنگامه قاضیانی، مصطفی زمانی، الناز شاکردوست، بهناز جعفری، بهاره افشاری، لادن مستوفی، سحر دولتشاهی، پژمان بازغی، اشکان خطیبی و… حضور داشتند.

گزارش تصویری نخست از افتتاحیه دربند

بهاره افشاری، هنگامه قاضیانی و کامبیز دیرباز در افتتاحیه فیلم دربند
 

عکس الناز شاکردوست و هنگامه قاضیانی در سینما فرهنگ

maral khanoom بازدید : 172 1392/07/04 نظرات (0)

ثروتمندان علاقه به گسترش کانون خانواده در چین برای مقابله با قانون تک فرزندی در این کشور به یک راه حل تازه که پیشنهاد امریکایی ها بوده است دست پیدا کردند. این پروژه جدید “طراح” نام دارد که طی آن رحم یک زن امریکایی به اجاره خانواده چینی در می آید تا فرزند آنها را به دنیا آورد. در این صورت فرزند متولد شده یک رگ امریکایی دارد و چینی محسوب نمیشود.

اقدام عجیب برای دور زدن قانون تک فرزندی+تصاویر
maral khanoom بازدید : 180 1392/07/04 نظرات (0)

درحالی که اغلب حیوانات تصور می‌کند استتار، پوست سخت و درندگی بهترین دفاع در حیات وحش است، ۵ گونه هستند که می‌دانند بوی بد بهترین شیوه دفاع در برابر هر مهاجمی است!

 هیچ چیزی مثل بوی بد نمی تواند دیگران را فراری دهد. حتی حیوانات هم این را می دانند! بسیاری از حیوانات تا اندکی بوی بسیار بد حس می‌کنند،  پا به فرار می‌گذارند و پنج گونه جانوری این موضوع را بهتر از هر جنبده دیگر روی زمین درک کرده‌اند.

بدبوترین جانوران روی زمین! + عکس

maral khanoom بازدید : 236 1392/07/04 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه مادریدی این روزها با یک فراری آخرین مدل در خیابان های مادرید گشت وگذار می کند وتمام شواهد و قراین حاکی از آن است که ستاره پرتغالی اخیرا با پرداخت ۱٫۳ میلیون یورو این اتومبیل زیبا را خریداری کرده و بعد از امضای قرارداد جدید با باشگاه مادریدی تا سال ۲۰۱۸ این خرید را انجام داده تا بدین ترتیب تمدید قراردادش را جشن بگیرد.

یک فراری، هدیه رونالدو به خودش+عکس
maral khanoom بازدید : 816 1392/07/04 نظرات (0)
خلاصه داستان رمان عاشقانه هشت کوچک من:
مریم به عنوان روانپزشک در یه بیمارستان روانی کار میکنه … اون در زندگیش ناملایماتی رو تجربه کرده و با آشنا شدنش با شخصی در بیمارستان مسیر زندگیش به طور کل عوض میشه...
 
دانلود رمان جدید عاشقانه در ادامه مطلب...
maral khanoom بازدید : 304 1392/07/04 نظرات (0)
 دانلود موزیک ترکیه ای آرام بخش اثر Ahmet Özgül
 
مجموعه دو موسیقی ازشمند ترکی از آلبوم Gülümcan که ساخته Ahmet Özgül می باشد.
 
این موسیقی های زیبا از ترکیب ساز های مختلفی چون پیانو،ویولن و گیتار و … نواخته شده اند. 
این آلبوم را میتوان جزء بهترین آلبوم های بیکلام ترکی حساب کرد.
 
 
 
دانلود دو موسیقی برتر بی کلام این آلبوم ترکی در ادامه مطلب...
maral khanoom بازدید : 146 1392/07/03 نظرات (0)

در اوایل اکتبر در تایلند یک فستیوال عجیب برگزار میشود. مردم در طول این مراسم که ۹ روز به طول می انجامد بسیاری از قوانین را باید رعایت کنند. آنها حق خوردن گوشت و مشروبات را در این ایام را ندارند. مهمترین و عجیب ترین رسم آنها در این روز ها رد کردن اشیاء مختلف از دهانشان است. از نظر آنها هر قطره خون که بابت اینکار ریخته شود عبادت محسوب میگردد.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید

maral khanoom بازدید : 140 1392/07/03 نظرات (0)

وقتی صحبت از تهدید جنبه ای از سلامت پیش می آید، طبیعی است که اغلب ما به عوامل واگیر و غیرواگیر مثل باکتری ها، ویروس ها، رژیم غذایی، سر و صدا، تابش اشعه، مشکلات ژنتیک و … فکر می کنیم.بررسی تاثیر این عوامل نیز معمولاً ما را به یک بیماری می رساند....

 اما سلامت و از جمله سلامت جنسی تنها توسط بیماری ها مورد تهدید واقع نمی شود (همانگونه که “سلامت” نیز تنها به نبود بیماری اطلاق نمی شود). برای داشتن تصویر واضح تری از موضوع، در ادامه مطلب تهدیدکننده های سلامت جنسی را در سه گروه مورد بررسی قرار می دهیم. این تقسیم بندی کاملاً نظری است و می تواند موافقان و مخالفان خود را داشته باشد، ولی اجزای مطرح شده در آن امروزه کاملاً ملموس و مستند هستند:

maral khanoom بازدید : 156 1392/07/03 نظرات (0)

 عروسی ترسناک

عکس عروسی ترسناک زوج ماجراجو

یک زوج ماجراجوی کانادایی علاقه مند به فیلمهای ترسناک مراسم ازدواج خود را به جایگاه حضور زامبی ها تبدیل کردند. هارلان گوتری و هالی یانگ عروسی خود را در جنگل و در کنار دوستان خود آغاز کردند اما تصاویری که آنها از مراسم خود تهیه کردند با چاشنی طنز و ترس همراه است.

عکس عروسی ترسناک زوج ماجراجو

آنچه از عکس عروسی این زوج پیداست درست بعد از لحظه رسمیت یافتن ازدواج این زوج جوان حمله زامبی ها آغاز میشود.
اولین زامبی این صحنه کشیش است که مراسم عروسی را رسمیت داده او بعد از گاز گرفته شدن توسط یک میهمان ناخوانده در جشن تبدیل به یک زامبی میشود. کم کم تمام میهمانهای جشن تبدیل به زامبی شده و عروس و داماد جوان را تعقیب میکنند.
گفته میشود این زوج جوان علاقه زیادی به فیلمهای ترسناک و سری زامبی ها دارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند یک سلسله تصاویر مراسم ازدواج خود را به یک فیلم ترسناک تبدیل کنند و دوستان آنان نیز از این طرح استقبال کرده و آنها را همراهی کردند.
این زوج خلاق میگویند این بهترین راه برای برگزاری جشن دلخواهشان بوده است و معتقدند با این کار روز ازدواج آنها به یک اثر ماندگار تبدیل شده است.

 

در ادامه عکس های این مطلب را مشاهده کنید.

maral khanoom بازدید : 143 1392/07/03 نظرات (0)

این روزها زیاد می‌گویند که احساسات مرده است؛هر روز در گوشه‌ای از جهان خبر حادثه‌ای می‌آید که کسی باور نمی‌کند فرزندی در حق پدر و مادرش انجام داده یا برای بچه‌ای سرنوشتی تلخ از سوی خانواده‌اش رقم زده شده باشد.  یک بچه ۲ ساله در چین اما این روزها به خاطر عشق به مادرش نظر همه رسانه‌ها را جلب کرده است. پسر بچه‌‌ای که برای مادرش،مادری می‌کند.

ژانگ رونگسیانگ،در سال ۲۰۱۰ دچار یک تصادف شدید شد؛ تصادفی که  فلج شدن و به کما رفتن او را  رقم زد. وقتی مردم این زن جوان را به بیمارستان رساندند پزشکان متوجه شدند که او باردار است. آزمایش‌ها نشان داد بچه آسیبی ندیده است اما برای به دنیا آمدنش هم‌زمان نیاز بود. ژائو دجین،همسر این زن ۵ ماه از او در خانه مراقبت کرد تا پزشکان توانستند با عمل سزارین پسر این خانواده را در سال ۲۰۱۱ به دنیا آورند؛ پسری که نامش کین‌بائو گذاشته شد.

این پسر همیشه در کنار مادرش بود که همچنان در کما به سر می‌برد و پزشکان از بهبودش قطع امید کرده بودند. یک روز اما در ماه می امسال صدای کین‌بائو و طنین حرفهایش،مادر را از کما بیرون آورد و ژانگ یک بار دیگر چشم‌هایش را باز کرد.

 

در ادامه عکس های این مطلب را مشاهده کنید

maral khanoom بازدید : 184 1392/07/02 نظرات (0)

mehdi

سید مهدی رحمتی که همراه با استقلال هفته گذشته را در تایلند گذرانده و حالا به همراه دیگر یاران تیمش به کره جنوبی رسیده اند و آنجا برای بازی مهم با اف سی سئول آماده می شوند، در آخرین روز حضور در تایلند و قبل از اعزام به سئول سری به آشپزخانه هتل دیپاکرون زد و خودش به سبک  ایرانی « نیمرو » درست کرد. مهدی این عکس را در «وی چت» به اشتراک گذاشته و تیترش را هم زده است:« یومورتا» یا همان تخم مرغ!

تعداد صفحات : 45

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,937
  • بازدید ماه : 19,349
  • بازدید سال : 106,050
  • بازدید کلی : 3,771,928
  • کدهای اختصاصی