loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 183 1392/07/27 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/Sms/doostane/sms-jok-smsbaz.jpg

 به یادم باش که دریادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی

گذشته ها اگر رفت و گذشتند / ولی در قلب من باز هم همانی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چو گل های شقایق داغدارم / بیا پروانه شو بنشین کنارم

بشو مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ی این روزگارم

 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
جهان بى دوستان زندان جان است / صفاى زندگى با دوستان است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مخلص همه ی اونایی که چراغ رفاقتشون همیشه برای ما نفت داره!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونستی رفاقت معرفت نمیاره … این معرفت که رفاقت میاره … !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در تقویم دوستی این را به ذهنت بسپار روزی به نام فراموشی وجود ندارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نوشته های روی شن مهمان اولین موج دریا هستند
حکاکیهای روی سنگ،مهمان همیشگی تاریخند
دوستان خوب حک شدگان روی قلبند و ماندگارانی ابدیند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ، چشمانت را از من دور کند
و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستان من مثل گندمند یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی
و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حکایت ما و دوستان حکایت ماه و برکه است! در دل هم جا دارند ولی از هم دورند.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دریا همیشه از من دلگیر است چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او میکشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اونقدر مرامت فابریکه که توى هیج نمایندگى قطعاتش پیدا نمیشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم / از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم
هرچند که افتخار دیدارت نیست / با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
یخ واسه اینکه آب رو خنک کنه خودش رو فدا میکنه ، آهای رفیق ، یخ روزگارتم !

 

 
باوفا! مهر تو اندر جان ماست / زندگی بی دوستی زندان ماست

 کم بزن آتش دل بی تاب را / یاد خوبت روز و شب مهمان ماست


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هرقدر رفاقت بکنم می ارزی / اظهار صداقت بکنم می ارزی

آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست / صدبار که یادت بکنم می ارزی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یه تکیه گاهی واسه این دل من / یه وقت نری جدا نشی تو از من

رفیق نیمه راه دل نباشی / چه سوتوکوره اگه تو نباشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم
گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو به پاکی عقیقی/مثل دریاها عمیقی
فهمیدی چرا میخوامت؟/اخه بهترین رفیقی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگانی باهمین شوروهمین شبهاخوش است
باهمین بیش وهمین کمها خوش است
زندگی کردیم وشاکی نیستیم/بر زمین خوردیم وخاکی نیستیم
دور هستیم ازرفیقان ولی غافل از یاد رفیقان نیستیم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق
بگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من و یاد تو و یک سینه تنگ / شبی تار و سه‌تاری خسته آهنگ
کمی با چشمهایم مهربان باش / مزن ای دوست بر آیینه‌ات سنگ


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گاه می توان براى یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت
تا او در خلوت خود هر طور که خواست آنرا معنا کند
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن ؟؟؟ / در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن
از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن / از دوستان جانی مشکل توان بریدن
 
 
 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد
چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است / بی تو از گردش ایام دلم بیزار است
بی تو ای مونس جان ، دل ز غمت می سوزد / دل افسرده ی من طالب یک دیدار است
 
 

امتیاز بدهید ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 355
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,024
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,330
  • بازدید ماه : 2,330
  • بازدید سال : 89,031
  • بازدید کلی : 3,754,909
  • کدهای اختصاصی