loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 261 1392/07/30 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/7_30/1382284064_1.jpg

کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی

مراسم افتتاحیه کلینیک زیبایی نیوشا ضیغمی و همسرش شب گذشته با حضور بازیگران و دوستان نیوشا ضیغمی برگزار شد. در این مراسم که در خیابان پاسداران تهران برگزار شد، چهره های هنری و رسانه ای حضور داشتند که از میان آن ها می توان به محمدرضا شریفی نیا، سید علی ضیاء، آنا نعمتی، بهنوش بختیاری، رضا رویگری، دانیال عبادی، کمند امیرسلیمانی و...

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/7_30/1382284266_10.jpg

نیوشا ضیغمی در مورد علت افتتاح این کلینیک زیبایی به کافه سینما می گوید: «من پیش از این، یک کلینیک زیبایی و سلامت پوست تاسیس کرده بودم که متاسفانه به دلیل بی درایتی و عدم مسولیت پذیری پزشکی که در این کلینیک با ما همکاری داشت، ترجیح دادم این مرکز را تعطیل کنم. از این پزشک هم در مراجع قانونی طرح شکایت کردم و هنوز هم پیگیر شکایتم هستم. در هر صورت به دلایل اتفاقاتی که افتاد آن مرکز تعطیل شد و بعد از وقفه ای که در این میان ایجاد شد، تصمیم گرفتم کلینیک جدیدی را راه اندازی کنم.»
وی ادامه می دهد:«فکر می کنم سلامت پوست، مو و بدن در کنار زیبایی مساله مهمی است که باید به آن توجه داشت. ما در این کلینیک بیشتر به مسائل مربوط به سلامت پوست، مو و بدن می پردازیم و همه کارها زیر نظر پزشک متخصص انجام می شود.» بازیگر اخراجی ها در پایان می گوید: «متاسفانه برخی موارد بوده که از اسم من برای تبلیغات موسسات و کلینیک های مختلف استفاده شده که هیچ کدام از آن ها مورد تایید من نبوده و کلینیک ما در هیچ یک از شهرهای کشور شعبه ای ندارد.


http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/7_30/1382283993_3.jpg

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/7_30/1382283976_2.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 708
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,014
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 88,715
  • بازدید کلی : 3,754,593
  • کدهای اختصاصی