loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 452 1392/08/06 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/Sms/eshghoolane/sms-eshghoolane3.jpg

 

تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت
دل تو با همه آینه ها نسبت داشت
تو همان ساده سرسبز نجیبی که 
خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت . . .
www.For-Fun.ir
درراه رسیدن به تو گیرم که بمیرم
اصلابه توافتاده مسیرم که بمیرم
یاچشم بدارازمن وازخویش برانم
یاتنگ دراغوش بگیرم که بمیرم

www.For-Fun.ir

تا تو هستی که دستانم را بگیری،
آرزو میکنم هر روز زمین بخورم!
کاش تابستانها هم برفی بود !
www.For-Fun.ir
دیوانه نیستم !
فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم
www.For-Fun.ir
چه باشه چه نباشه ، محبت سر جاشه
چه داری چه نداری ، تو عزیز روزگاری . . .
www.For-Fun.ir
برای پیش تو بودن “بلیط” لازم نیست
مرور قصه ی دل کافی ست . . .
www.For-Fun.ir
درست زمانی که سرت جای دیگری گرم است ؛ 
دل من همینجا یخ میزند !
چه فاصله زیادی است از سر تو تا دل من . . .
www.For-Fun.ir
خاطره ها را رشوه میدهم به روزهایم تا از بی تو بودن صدایشان در نیاید !
www.For-Fun.ir
خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت من میشه ، میگن “نیست” ؟
www.For-Fun.ir
نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم
ولی من هر کجا باشم ، خیالت را به سر دارم .
www.For-Fun.ir
از لحظه ای که چشم باز میکنم
کار شروع میشود
نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن
قلب … چشم … گوش …
مبادا ذره ای
از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !
www.For-Fun.ir
همه دردم این بود
عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !
www.For-Fun.ir
سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !
www.For-Fun.ir
نزدیکی در فاصله نیست ، 
در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 177
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,639
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,945
  • بازدید ماه : 2,945
  • بازدید سال : 89,646
  • بازدید کلی : 3,755,524
  • کدهای اختصاصی