loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 167 1392/08/06 نظرات (1)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/Sms/eshghoolane/deltangi.jpg

درد اینجاست که
نمی شود درد را به هیچ کس حالی کرد
www.For-Fun.ir
خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها
قلبشو پیش میده
جونشو ماه به ماه

www.For-Fun.ir
خواهش می کنم
بی حوصلگی هایم را ببخش
بدخلقی هایم را فراموش کن
بی اعتنایی هایم را جدی نگیر
در عوض من هم تو را می بخشم
که مسبب همه ی اینهایی
www.For-Fun.ir
دیدگانت را نبند
نگاهت را ندزد
تو که می دانی آیه آیه ی زندگیم
از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود
www.For-Fun.ir
عشق چیز عجیبی نیست
عزیز دلم
همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم
www.For-Fun.ir
یاد آن روزی که یاری داشتیم
این چنین خوار نبودیم اعتباری داشتیم
ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم
این زمستان را نبین ما هم بهاری داشتیم
www.For-Fun.ir
شادی هایم هدیه به تو
کم بودنش را بر من خرده مگیر
این تمام سهم من از دنیاست
www.For-Fun.ir
سرم را روی شانه ات بگذار
تا همه بدانند همه چیز زیر سر من است
www.For-Fun.ir
خاک پایت بوسه گاهم بود و بس
بر سر راهت نگاهم بود و بس
ای نگاهت تکیه گاه خستگی
عشق تو تنها گناهم بود و بس
www.For-Fun.ir
در برهوت بی کسی
تنها تو همزاد منی
ای نازتر از خواب شبم
همواره در یاد منی
www.For-Fun.ir
یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم
به هر حال ممنون از مشتت

www.For-Fun.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1392/08/06 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

مرسی عالی بود

پاسخ : خواهش میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,530
  • بازدید ماه : 1,530
  • بازدید سال : 88,231
  • بازدید کلی : 3,754,109
  • کدهای اختصاصی