loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 175 1392/08/13 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/aban/13/hwelq9uramksq6pzubv2.jpg

زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم :
دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

مجله تفریحی فور فان

شاهرگم قید توست ، بزنم میمیرم …

مجله تفریحی فور فان

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد
خوابها فقط خودشان را اذیت می کنند !



مجله تفریحی فور فان

خـــداوند “ادم” را خـــلق کـــرد . . .
و پـــس از آن “حـــوایی” برایـــش افـــرید. . .
خواســـت همـــدمی داشـــته باشـــد. . .
تا هـــر شـــب در آغـــوش او. . .
عاشـــقانـــه جـــان دهـــد. . !

مجله تفریحی فور فان

خوبان را باید روی چشم ها گذاشت …
کجایی ؟! چشم هایم بهانه ات را گرفته اند !

مجله تفریحی فور فان

شمردن ستاره ها سخت نیست ، اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …

مجله تفریحی فور فان

آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !

مجله تفریحی فور فان

تو که باشی بس است …
مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟

مجله تفریحی فور فان

احتیاجی به تسبیح نیست ، دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !

مجله تفریحی فور فان

از تو دور بودن پر توقعم کرده …
حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !

مجله تفریحی فور فان

مرخصی ندارد
حتی وقت استراحت ندارد
حقوق و مزایا ندارد
بیمه ندارد
ترفیع و پست و مقام ندارد
استعفا یا اخراج شدن ندارد
بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد
با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !

مجله تفریحی فور فان

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد …

مجله تفریحی فور فان

باران بهانه ی آسمان است وقتی دلش برای تو تنگ می شود !

مجله تفریحی فور فان

و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است
حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …

مجله تفریحی فور فان

به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم
چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟

مجله تفریحی فور فان

هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !

مجله تفریحی فور فان

بگذارید انشا بنویسم …
موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟
به نام خدا
هیچکدام ، فقط و فقط خود تو !

مجله تفریحی فور فان

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!!!

مجله تفریحی فور فان

بیا با هم رفت و آمد نکنیم !
مثلا وقتی می آیی نرو …

مجله تفریحی فور فان

زندگی یعنی همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

مجله تفریحی فور فان

صندلیت را کنار صندلیم بگذار !
همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …

مجله تفریحی فور فان

با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !

مجله تفریحی فور فان

دلبندم …
من دلم فقط روی دل تو بند می شود !

مجله تفریحی فور فان

“تـــــــــــو” تنها یکیست آن هم تویی
من دیگران را  “شما” خطاب می کنم !

مجله تفریحی فور فان

دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !

مجله تفریحی فور فان

لبخند که میزنی کمترین اتفاقی که می افتد ، اختلال در تشخیص ماه های قمریست !

مجله تفریحی فور فان

تمام حرف مجنون یک کلام است
“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است

مجله تفریحی فور فان

عشق یعنی طوری نگاهت می کنم که انگار تنها آدم دنیا هستی !

مجله تفریحی فور فان

دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست
مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند
حتی این روزها گاهی پرواز میکنم
من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

مجله تفریحی فور فان

یاد تو پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر !

مجله تفریحی فور فان

به دلم نشستی ولی دو زانو !
معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده ، پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …

مجله تفریحی فور فان

آنقدر که بودن تو را می خواهم ، بودن خود را نمی خواهم
چقدر زیباست این عشق ؛ محو تو شدن را دوست دارم

مجله تفریحی فور فان

میخواهمت و این شاید ابتدای خودخواهیم باشد !

مجله تفریحی فور فان

جهان که فاصله ای نیست !
تا ماه پیاده میروم اگر آنجا خانه ات باشد …

مجله تفریحی فور فان

بین این همه ضمیر فقط یک “تـــــــــو” کافیست !

مجله تفریحی فور فان

نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :
بوسه هایت !

مجله تفریحی فور فان

پاییز یا زمستان چه تفاوتی دارد ؟
حضورت ، صدایت ، نفس هایت و گرمی دستانت بهاری میکند سرزمین مرا …

مجله تفریحی فور فان

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم !

مجله تفریحی فور فان

در میان گلها عطر یادت را می بویم …
آسمانی تر از آنی که به نوشتن درآیی !

مجله تفریحی فور فان

هیس !!! ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ …
من ﻫﻨﻮﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

مجله تفریحی فور فان

ای کاش تمام دلخوری های انسان ها مثل من وتو با شیرینی یک اب هویج بستنی به فراموشی سپرده میشد!!!

مجله تفریحی فور فان

ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم!
خواستم واسه گل فروش بفرستم، به خود گل فرستادم!

مجله تفریحی فور فان

” مـــَـــردها ” در عین پیچــیدگی
در عـــاشقی روش ساده ای دارند !!

” تــو را بخواهند
برایت می جنگند ”

“تــو را نخواهند
با تــو می جــنگند “

مجله تفریحی فور فان

هیچ چیز نفسهایم را به شماره وا نمیدارد …
و تپش قلبم را به سقف آسمان نمیکشد …
مگر که “تـــو” لبخند نزنی به “من” …

مجله تفریحی فور فان

ﯾﮏ “ﺑﺮﻭ” ﺑﺮ ﺯﺑﺎﻧﻢ ﺁﻣﺪ
ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ …
ﻭ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻫﺰﺍﺭ “ﺑﻤﺎﻥ” ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﻣﺎند!….

مجله تفریحی فور فان

چــــرا دیـــوونگــــی نسبـــت به حســـاب نمیـــاد؟؟؟
مثــلاً بگــن : چــه نسبــتی باهاش داری؟؟
منــــم بگـــم : دیـــوونَشــــم … .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 185
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,455
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,761
  • بازدید ماه : 2,761
  • بازدید سال : 89,462
  • بازدید کلی : 3,755,340
  • کدهای اختصاصی