loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 163 1392/08/14 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/Sms/Tanz/joke.jpg

 اس ام اس و جوک خنده دار آبان ماه ۹۲ – سری سوم

به قول شیرازیا:
غذا مثل گلوله اس تا خوردیش باید بیفتی !

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

هدفون هم یه جور سلاح سرد به حساب میاد برای دفاع در مقابل زر زدن اطرافیان !

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

یه زمانی آرزو داشتم پادشاه بشم به نوکرام بگم واسم تخمه بشکونن, من بخورم.. تا اینکه مزمز با هزار تومن اومد رید تو آرزوم !

 

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

یه سری از آدم ها هم هستن ریکوئست می دن بعد چند روز بعد پس می گیرن :|
خوب عیزم من دارم تحقیقات محلی می کنم اخه

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

من نمیدونم چرا همینکه وارد دسشویی میشم شروع میکنم به نفس عمیق کشیدن :|

 

 ======مجله تفریحی فور فان=======

 

ﺗﻮ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺕِ ﯾﺨﭽﺎﻝ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﯾﻪ ﮐﯿﮏ ﺩﺳﺖ
ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺗﻮ ﯾﺨﭽﺎﻟﻪ …
ﺍﺻﻦ ﻣﮕﻪ ﻣﯿﺸﻪ ؟؟؟ ﻣﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ ؟؟؟ :|

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

سَلامتی خونوادم و رَفیقام که با این ” اَعصاب “
بازم دوسَم دارن

لطفاً وقتي مى خواى دروغ بگى ، فقط روي خلاّقيتِ خودت حساب باز کن و اصلاً
درصدي جا براي خَريت من نذار !!
چون ته تهش به این نتیجه میرسی‌ که خر خودتی!!!

 ======مجله تفریحی فور فان=======

 

تو این روزا به بعضیا باید گفت عزیزم اگه نمی تونی آدم باشی حداقل حیوون بی آزاری باش!

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

با پاسپورت ايراني ميشه از ايران خارج شد ،اما نميشه به جايي وارد شد … :|

 

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

ﻧﻮﮐﻮﺷﯿﻤﻮﺭﻭ * ﻧﺎﻡ ﺟﺰﯾﺮﻩ ﻧﯿﺴﺖ، ﻧﺎﻡ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮊﺍﭘﻨﯽﻧﯿﺴﺖ،

ﻧﺎﻡ ﻫﻤﺴﺮ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﭼﯿﻦ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺍﯾﻦ ﻧﺪﺍﯼ ﻣﻀﻄﺮﺏ

ﻳﻚ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﺸﻬﺪﻱ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺮ ﭘﺸﺖ ﻣﻮﺗﻮﺭﺳﯿﮑﻠﺖ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﻣﻴﺒﺎﺷﺪ

ﻭ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﻳﻨﺴﺖ ﮐﻪ *ﻣﻦ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﺸﺘﻦ ﻧﺪﻫﻰ !

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

رفتم دکتر میگم سِک سِکَم بند نمی یاد ‫

یه دخدر بدون آرایش نشونم داد ‫ از ترس سِک سِکم بند اومد ‫

اما الان از ترس خابم نمیبره

 ======مجله تفریحی فور فان=======

 

یکی از دلایل دست نیافتن من به اهدافم این بود که دستام مشغول کار دیگه ای بودن

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

هميشه سعي كردم در ارتباط با ديگران “غرور” بخرج ندم
اما بعضيا بهم يادآوري كردن كه چيزي به اسم “غرور” هم در وجودم هست :|

 ======مجله تفریحی فور فان=======

 

توو خارج یه دختر میره بیرون با یکم آرایش
اینجا یه آرایش میره بیرون با یکم دختر

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

جواد خياباني در بازي هاي آخر شب :

بله بازي امروز …
نه الان ديگه بيست دقيقه بامداده الان ديگه تو فردا هستيم !!
اره الان ديگه امروز نيست الان فرداست که داريد اين بازي رو ميبينيد !!!!
اره بازي فردا
نه امروز
عجب بازي شده ..

 ======مجله تفریحی فور فان=======

كي گفته گروني شده؟؟
من خودم به شخصه پارسال دو هزار تؤمن تخمه ميخريدم
امسالم دو هزار تؤمن تخمه ميخرم!
فقط پارسال تو مُشما ميداد امسال ميگه جيبتو بيار جلو..! :|

 ======مجله تفریحی فور فان=======
 

حالا که فهمیدم دولت امریکا همه مکالمات رو شنود میکرده میگم خدا کنه به اون قسمت از حرفام که داشتم به مامانم میگفتم خیلی دوس دارم تو امریکا زندگی کنم ترتیب اثر بده

 ======مجله تفریحی فور فان=======

 

اماراتیه :ﺍﻟﺨﻠﯿﺠﻞ ﺍﻟﻌﺮﺑﯽ !!!!
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ :ﻏﻠﻂ ﮐﺮﺩﯼ ﻣﺎﻝ ﻣﺎﺳﺖ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﯾﻪ ﺷﺮ ﻁ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺪﯾﻤﺶ ﺷﻤﺎ |:
اماراتیه : ﺍﻵﺧﺠﻮﻥ !!!
ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻪ : ﺟﻮﻥ ﻣﻦ ۱۰ ﺑﺎﺭ ﺑﮕﻮ ﮔﭻ ﭘﮋ
اماراتیه :ﺍﻟﮑﺼﺎﻓﻂ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,578
  • بازدید ماه : 1,578
  • بازدید سال : 88,279
  • بازدید کلی : 3,754,157
  • کدهای اختصاصی