loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 197 1392/08/22 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/aban/22/baroon-sms.jpg

بارون که می بارد باز با ترانه یا باز بی ترانه
من عاشق تر گریه می کنم
و رو به آسمان فریاد می زنم دوستت دارم


*******مجله تفریحی فور فان*******


زمانی شعر می گفتم برای غربت باران

ولی حالا خودم تنهاترم

تنهاتر از باران …



*******مجله تفریحی فور فان*******


وقتی دلم برات تنگ می شه

میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم

پس یادت باشه هر وقت بارون میاد دل من برات تنگ شده


*******مجله تفریحی فور فان*******


باران از راه رسید ، عشق را دوباره در مزرعه ی خالی تنم پروراند

زندگی را در آسمان آبی چشمم حس کرد ، ناگهان پاییز عشقم از راه رسید

آری رفت ولی هنوز قلبم برای اوست …


*******مجله تفریحی فور فان*******


روزای بارونی قطره های بارون رو بشمار

اگه بند اومد روی رفاقت من حساب کن ، نه کم میاد و نه بند میاد


*******مجله تفریحی فور فان*******


بارون و دوست دارم هنوز

چون تو رو یادم میاره

حس می کنم پیشه منی

وقتی که بارون می باره


*******مجله تفریحی فور فان*******


تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت

و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم

*******مجله تفریحی فور فان*******

مرا چه باک ز باران

که گیسوان تو چتری گشوده اند

مرا چه باک ز مرگ

که بوسه های تو پیغام های قیامند

بدرودهای تو

تکرارهای سلامند …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 396
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,202
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,508
  • بازدید ماه : 3,508
  • بازدید سال : 90,209
  • بازدید کلی : 3,756,087
  • کدهای اختصاصی