loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 236 1392/08/30 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/1/181401.jpg

 بیقــراری هــایم

پـاییـــز می خــواهــد و چشــم هـای عاشقـتـ را

نگــاهــت را از مــن نگیـــر

ایـن پاییـــز را عاشقـــم بـاش لطفــــاً!

======== متن های عاشقانه =======  

تلخ ترین و شیرین ترین جمله عاشقانه :

من می تونم بدون تو زندگی کنم

اما نمی خوام!!

======== متن های عاشقانه =======  



شهامت می خواهد

دوست داشتن کسی که

هیچوقت

هیچ زمان

سهم تو نخواهد شد!

ویسلاوا شیمبورسکا

متن
======== متن های عاشقانه =======  

چقدر آبروی دلم را خریده اند

این سه نقطه ها “…”

======== متن های عاشقانه ========  

منـــ و تـــو یــک عکس ۲ نفره

بــه دنیا بدهکاریـــم!

======== متن های عاشقانه ========  

تو صبح باش !

من تمام شب های تاریخ را تاب می آورم !

======== متن های عاشقانه ========  

کاش مــیـشـــُـــد جـــای خالـــی تو را هـــَــم

با گزیـــنه مناســـب پـــُــر کــرد…

======== متن های عاشقانه ========  

پــــُــلِ روزگار امروزتــــــ را نشکن !

شاید فردا دلتــــ برایِ برگشتن تنگـــ شود !

======== متن های عاشقانه ========  

دنیای بی تو …

مثل صبح بهاری بی گنجشک ؛

نه اینکه زیبا نباشد …

جذاب نیست !!!

======== متن های عاشقانه ========  

پشیمان می شوی

از رهــــــــا کردنم!

همچون کودکی

که در شلوغی بــازار

دست مـــــــــادرش را…

======== متن های عاشقانه ========  

و چه انتظار بزرگی است

اینکه بدانی

پشت هر “دوستت دارم”

چقدر دوستت دارم…

======== متن های عاشقانه ========  

این سکوت سنگین تو

سر به سرم میگذارد ؛

ادامه اش بدهی عاشق تر میشوم ..!!

======== متن های عاشقانه ========  

و اما نبودِ دستهایت

خود ماجرایی است ،

که شروعش

پایان جهان است …!

======== متن های عاشقانه ========  

چه می شد مگر

بهشت را به جهانیان می دادند

تو را به من…؟؟!!!

======== متن های عاشقانه ========

تو میدانی؟!

آنها که از چشم می افتند

دقیقا

کجا می افتند ؟!!

دنبال خودم می گردم …!!!

======== متن های عاشقانه ========  

دکتر نیستم

اما برایتان روزی ۱۰ دقیقه

راه رفتن روی جدول های کنار خیابان، را تجویز می کنم!

تا بدانید تعادل چیز مهمی است

اما دیـوانه بودن قشنگ تر است …

======== متن های عاشقانه ========  

یه وقتـایی هم هســت …

که مــــزه‌ ی بودن یکی …

یه جوری رفته زیر دنـــدونت !!

که وقتـــی ازش دوری …

همه‌ چی میشه زهرمــــار …!

======== متن های عاشقانه ========  

خُـدآوَنـد نمی خـوآهـَد مـآ بـه هَـم برسیـم…

شـآیـَد تَـنـهآ دَلیلَـش ایـن بـآشـَد کـه…

اَگَــر کنــآرَم بـآشـﻲ…

دیگَــر هیـچ وَقت

هیـچ چیـز …

اَز او نَخــوآهـَم خوآست …!

======== متن های عاشقانه ========

سال‌هاست رفته‌ای و من

هنوز به خودم می‌لرزم

درست مثلِ شاخه‌ای که چند لحظه قبل

پرنده‌اش پریده باشد!

رضا کاظمی

======== متن های عاشقانه ========  

امشب یک کاسه نرگس مهمان ِ من باش

/بگذار یادمان نرود/

یکدیگر را در شبی رو به انتهای پاییز….

به هیچ خدایی نسپرده،

رفتیم…

======== متن های عاشقانه ======== 

چیزی که در دوست داشتنت

بیش تر عذابم می دهد

این است که – گر چه می خواهم-

اما طاقت بیش تر دوست داشتنت را ندارم…

نزار قبانی

======== متن های عاشقانه ======== 

یواشــــکی دوستم داشته باش !

آدمای دنیـــــــای من،

چشـــم دیدن عشــــق رو ندارن !

======== متن های عاشقانه ========

هـمـۀ حواسم را جمع میکنم تا خـیـالــت را کـم کنم

اما تمامِ یــادت در ” مـــن ” ضـرب می شود و

” مـــن ” تقسیم می شوم در ” تـــو ” …

می بینـی ؟ عـجـب دنیایِ بــی حساب و کتابی ســـت ؟!

خیلی دور هم که بروی

نقطه نـمـی شوی

ســـه نقطـه میشوی

در شـعـرهایم ” … ”

======== متن های عاشقانه ========

تا شب نشده،

خورشید را لای موهایت می گذارم و

عاشق می شوم

فردا

برای گفتن دوستت دارم

دیر است…

======== متن های عاشقانه ========

خسته ام

از

او

تنها ضمیر غایبی که

مدام

در من

حاضر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 154
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 365
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,195
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,501
  • بازدید ماه : 2,501
  • بازدید سال : 89,202
  • بازدید کلی : 3,755,080
  • کدهای اختصاصی