loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 220 1392/09/09 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/9/Sms-Asheghaneh-Baham-www-OverDoz-IR.jpg

اگر عاشق شدی نترس ، راهت رو ادامه بده

عشق پله و تو رهگذر ، پس عبور کن

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

که پیدا می شوی گاهی و پنهان می شوی گاهی

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————



کی به اندازه من دوستت داره

بی تو یک لحظه ای آروم نداره

بی تو که خواب توی چشماش نمیاد

اسمی جز اسم تو یادش نمیاد

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

ماهیان روی خاک ، ماهیان روی آب

وقت مردن ، ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟

یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد

تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی میکند ؟

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

وقتی شقیقه هایم از تحمل زخم های کهنه تیر میکشد

مجبور میشوم به دورترین عزیزم با بلندترین صدا بیندیشم

دلتنگی تنها نصیب من است از همه زیبایی هات

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

اس ام اس عاشقانه

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

بی تو ترک برداشته ام

و به هر بهانه ای دلم می شکند

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها

و سکوتم را بغض می کنم

تا نشنوند صدای شکستنم را

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

آری آغز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگرنیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست

بانو فروغ فرخزاد

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

به خلوت بی ماهتاب من بگذر

به شام تار من ای آفتاب من بگذر

کنون که دیده ام از دیدن تو محروم است

فرشته وار شبی رابه خواب من بگذر

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

با تو غزل ستاره ها نورانیست

دل در نگاه تو زندانیست

نگذر ز بهار باغ احساس چون بی تو

تمام لحظه ها بارانیست

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

نمی دانم چرا ، کجا ، تا کی ، برای چه

ولی رفتی بی آنکه به فکر غربت چشمان من باشی

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

تو بگریزی از پیش یک شعله ی خام

من ایستاده ام تا بسوزم تمام

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

راهیست راه عشق که هیچش کناره نیست

آنجا جز آنکه جان بسپارند چاره نیست

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

دارم از دوریت می میرم ، تا کنار من نسوزی

از دلم نمیری عمرم ، نفسامی که هنوزی

—————————————————— مجله تفریحی فور فان ——————————————————

بی تو میشه زنده بود

اما

نمیشه زندگی کرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,401
  • بازدید ماه : 1,401
  • بازدید سال : 88,102
  • بازدید کلی : 3,753,980
  • کدهای اختصاصی