loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 182 1392/09/12 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/12/sms-azar.jpg

اس ام اس های آذر ۹۲

 دمش گرم ، باران را میگویم ، به شانه ام زد و گفت :
خسته شدی ، امروز تو استراحت کن ، من به جایت می بارم . . .

-----------------------------

گاهی می توان همه زتدگی را در آغوش گرفت کافیست یک نفر تمام زندگیت باشد!

-----------------------------

 دوستان واقعی پشت سر هم غیبت نمیکنن
بلکه باهم پشت سر دیگران غیبت میکنند!

-----------------------------

بعضیا خودشون کل منظومه شمسی رو رصد کردن,اونوقت دنبال دختر آفتاب مهتاب ندیده میگردن!!!!

-----------------------------
عشق مث عبادت کردن میمونه وقتی نیت کردی دیگه نباید ب اطرافت نگاه کنی

-----------------------------

یکی از فانتزیام اینه که از سر کار بیام خونه بعد با خانومم دعوام شه بعد خانومم ببینه حالم خوب نیست بیاد این شعرو برام بخونه :
من اگه نباشم ، کی واسه همیشه تو رو میپرسته ؟
کی برات میمیره ؟ کی نمیشه خسته ؟
کی تورو میزاره روی دوتا چشماش ؟
کی اگه نباشی میگیره نفس هاش ؟
منم بگم : مدرسان شریف !

-----------------------------

یعنی این روغنی که از لقمه کوکو میریزه تو دست ادم از دمپایی خیس دستشویی دردناک تره

-----------------------------
آغوش باش و مرا به اندازه تمام اشتباهاتم بغل کن بدون آنکه حرفی میانمان رد وبدل شود فقط نگاه باشد و نفس ...زندگی دوام ندارد.

-----------------------------
تنهایی چیزهای زیادی به انسان می آموزد,اما تو نرو بگذار من نادان بمانم

-----------------------------

از شمع یک چیز آموختم:ایستاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم

-----------------------------
همیشه برادری  از یک مادر بودن نیست,گاهی از رفاقت برادرنی متولد میشوند که هیچ مادری قادر به تولد آنها نیست

-----------------------------

تا حالا دقت کردین لذتی که توی گوش دادن به یه آهنگ خاطره انگیز از ظبط داغون یه تاکسی هست تو کامل گوش دادن همون آهنگ از یه سیستم پاورفول سارند ۳D آخرین مدل نیست ؟

-----------------------------
خدایا...از تمام دنیات فقط یه نفر و میخوام زیاده؟؟

-----------------------------
مسافت نمیتونه به محبت فاصله بده با ینکه کنارم نیستی اما مهربونیتو حس میکنم

-----------------------------
عشق نمی پرسه اهل کجایی فقط میگه تو قلب من زندگی می کنی,عشق نمی پرسه چرا دور هستی فقط میگه همیشه با من هستی,عشق نمی پرسه که دوستم داری فقط میگه "دوست دارم"

-----------------------------

“پاییز” مرا عاشق میکند
“باران” عاشق تر
حالا تو بگو
این “باران پاییزی” با من چه میکند . . . ؟

-----------------------------
باران که می زند ، هـمه چیز تازه می شود
حتّی داغِ نبودن ِ تو . . .

-----------------------------
یا دقت کردید !یه مغز گردو میخوری اندازه ۳ تا مغز گردو لا دندونت گیر میکنه؟!

-----------------------------
ریال ، تومان ، چسب زخم ، رنگارنگ ، آدامس خرسی و خورده ندارم !

-----------------------------
یه بز هم دورو برمون نیست بهش ثابت کنیم چه علف شیرینی هستیم!

-----------------------------

چه کنم ای دوست که تو سلطان جهانی و من درویش خرابات تو ارباب وفایی و من نوکر ارباب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,027
  • بازدید ماه : 2,027
  • بازدید سال : 88,728
  • بازدید کلی : 3,754,606
  • کدهای اختصاصی