loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 168 1392/09/15 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/14/Sms-Doosti-Azar92-www-OverDoz-IR.jpg

اتاق تنهاییم پا به ماه اتفاق تازه ایست

به گمانم یکی نبود قصه های من در راه است

——————————————————

عاشق ترین مرد ، آدم بود

که بهشت را به لبخند حوا فروخت

——————————————————

مرا تا نقره باشد می‌فشانم

تو را تا بوسه باشد می‌ستانم

و گر فردا به زندان می‌برندم

به نقد این ساعت اندر بوستانم

جهان بگذار تا بر من سر آید

که کام دل تو بودی از جهانم

اس ام اس جدید

جدیدترین اس ام اس های دوستی آذر ماه ۹۲

——————————————————

نمیدانم چرا بین این همه آدم پیله کردم به تو

شاید فقط با تو پروانه می شوم

——————————————————

یا رب تو مرا به یار دمساز رسان

آوازهٔ دردم بهم آواز رسان

آن کَس که من از فراق او غمگینم

او را به من و مرا به او بازرسان

——————————————————

هنوز همسوار مرکب خیال من تویی

هنوز هم یگانه شاهکار این قلم تویی

هرآن به یاد تو، به مدح عشق می رسم

و باز شرح هرنگاه عاشقانه ام تویی

——————————————————

آن روز ها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختن

این روز ها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند

آن روزها مال باخته می شدی

و این روز ها دلباخته

——————————————————

می تونم بپرسم چه عطری میزنی ؟

بوی خوشبختی میدهی انگار

————————– اس ام اس جدید —————————-

کاش می فهمیدی

برای این که تنهایم ، تو را نمی خواهم

برعکس برای این که می خواهمت ، تنهایم

——————————————————

گرگ هم که باشی

عاشق بره ای خواهی شد

که تو را به علف خوردن وا می دارد

و رسالت عشق این است

شدنِ آنچه نیستی

——————————————————

اگه عاشقت نبودم ، پا نمی داد این ترانه

بی خیال بد بیاری ، زنده باد این عاشقانه

——————————————————

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی

و محکم در آغوشم بگیــری

و شیطنت وار ببوسیم

و من نگذارم

عشق من ، بوسه با لجبازی ، بیشتر می چسبد

——————————————————

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن

به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را

——————————————————

هیچ میدانستی

زیباترین عاشقانه ای که برایم گفتی

وقتی بود که اسمم را با میم به انتها رساندی

——————————————————

دل خوشم با غزلی تازه همینم کافی ست

تو مرا باز رساندی به یقینم کافی ست

قانعم ، بیشتر از این چه بخواهم از تو

گاه گاهی که کنارت بنشینم کافی ست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 65
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,463
  • بازدید ماه : 1,463
  • بازدید سال : 88,164
  • بازدید کلی : 3,754,042
  • کدهای اختصاصی