loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 212 1392/09/18 نظرات (0)

دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی امیر یگانه با نام بارون


http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/17/amir-yeganeh.jpg

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی امیر یگانه با نام بارون با بالا ترین کیفیت
شعر و ملودی : امیر یگانه ، تنظیم : سیاوش صدری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 متن آهنگ امیر یگانه با نام بارون :

 

من فقط یه آرزو دارم اونم اینه که فقط با تو باشم

 

این که یه روز بارونی زیر چتر تو جا شم

 

هر چقدر دور باشی باز به من نزدیکی

 

دلم و روشن کن تو اوج تاریکی

 

فقط خود تو آخه جز تو کی

 

بارون آروم آروم می باره

 

من یاد لحظه های با تو بودن میاره

 

بارون آروم می باره

 

من و یاد لحظه های با تو بودن میاره

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ زیبا و شنیدنی امیر یگانه با نام بارون

 

♫♫♫♫♫♫

 

دلم تنگه برای دستات دستایی که آرامش می داد

 

بارون می یاد و دلم بازم تو رو می خواد

 

هر چقدر دور باشی باز به من نزدیکی

 

دلم و روشن کن تو اوج.تاریکی

 

فقط خود تو آخه جز تو کی

 

بارون آروم آروم می باره

 

من یاد لحظه های با تو بودن میاره

 

بارون آروم می باره

 

من و یاد لحظه های با تو بودن میاره

 

 MP3 – 128

 

Amir Yeganeh – Baroon

 

منبع:پاپ موزیک

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 958
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,264
  • بازدید ماه : 2,264
  • بازدید سال : 88,965
  • بازدید کلی : 3,754,843
  • کدهای اختصاصی