loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 204 1392/10/02 نظرات (0)

دانلود تیتراژ سریال رخنه با صدای رضا صادقی پخش از شبکه دو

دانلود تیتراژ سریال رخنه با صدای رضا صادقی پخش از شبکه دو

این آهنگ تیتراژ پایانی سریال رخنه می باشد

از مرد تنها تر تو دنیا نیست ، وقتی که

برق یه خنجر سایشو از خاک می گیره

یعنی من از آوازه ی اسم تو فهمیدم

مردی که از عشق تو میمیره ، نمی میره

♫♫♫ ♫♫♫

تقویم من تعطیل روزای توئه وقتی

از حیرت دریا و بهت آسمون میگه

وقتی از اون و مردم از خورشید می پرسن

خورشید روی نیزه ها اذون میگه

♫♫♫

ای وای اگه روزی نظر برگرده از کارم

چیزی نمی مونه دیگه از بودنم باقی

چشماتو می بندی و کار من تموم میشه

من تشنه ی نورم الا یا ایها الساقی

فانوسو روشن میکنم شب بی تو نزدیکه

بعد از تماشای غروب خسته ی خونی

حال بد من فکر درمون نیست میدونی

من از تو بیمارم تو خوبم کن تو می تونی

برای دانلود کلیک کنید ...

منبع : اریا پیکس . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 187
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,328
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,634
  • بازدید ماه : 3,634
  • بازدید سال : 90,335
  • بازدید کلی : 3,756,213
  • کدهای اختصاصی