loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 167 1392/10/04 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی تکتا به نام دنیا تنگه دلم

دانلود آهنگ جدید علی تکتا به نام دنیا تنگه دلم

ترانه : عَلیاز عینی

آهنگ : علی زیبایی

تنظیم : علی ضیاء

گیتار : مهران عیسی نژاد

گیتار الکتریک : میلاد مجذوب

تهیه شده در مزو

دانلود آهنگ با لینک مستقیم و کیفیت اصلی

————————————————-

متن آهنگ دنیا دلم تنگه از علی زیبایی

————————————————-

از اون روزایی که بودی کنارم

نمی دونی چقد خاطره دارم

نمی دونی چقد دلم گرفته

بگو چطور باید طاقت بیارم

...

دارم تلف میشم کنار عکسی ، که اون روزا رو یاد من میاره

چشایی که حالا فقط یه عکسه ، داره اشک چشامو در میاره

دنیا چقد تنگه دلم سنگه دل تو

با دل تنهام چرا می جنگه دل تو

دنیا ازت خسته شدم ، بسه شکستن

چشمای من از گریه کردن دیگه خستن

منی که طاقت دوری نداشتم

واسم یه بار شکستن دیگه بس بود

هزار دفعه شکوندی و شکستم

تو هرکاری می کردی از هوس بود

از احساسی که داشتم گله مونده

از عشقم به تو اشک و گریه زاری

تو فکرم بود و باورش نکردم

که آخرش میخوای تنهام بزاری

-

ترانه سرا : علیاز عینی

topseda

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 236
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,542
  • بازدید ماه : 1,542
  • بازدید سال : 88,243
  • بازدید کلی : 3,754,121
  • کدهای اختصاصی