loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 142 1392/10/07 نظرات (2)

 دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام امشب

 دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام امشب

ترانه : حمید فریزند ، آهنگ : مسعود سعیدی ، تنظیم و میکس و مسترینگ: مسعود جهانی

مسعود سعیدی این آهنگ رو تقدیم کرده به بنیامین بهادری عزیز

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود آهنگ با کیفیت-۱۲۸

——————————-

متن آهنگ امشب از مسعود سعیدی

تو حرفات بوی رفتن میده امشب

بوی دل کندن از من میده امشب

تو دیگه دوست نداری خونمونو

اینو چشمام تو چشمات دیده امشب

---------

نمیزاری چرا سر روی شونم ، ندیده بودم اینقد سرد باشی

تو میدونی بری ، میمیرم اینجا ، چقد میتونی تو نامرد باشی

------

تو پاهات دیگه اینجا موندنی نیست

دل من به دلت رسوندنی نیست

تو دیگه مثل سابق ساده نیستی

دیگه حرفات تو چشمات خوندنی نیست

کجا میری دارم یخ میزنم من

مگه میشه ازت دل بکنم من

دم رفتن نگو هرچی دلت خواست

یه ذره حرمتی که مونده نشکن

-----------

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مرتضي در تاریخ 1392/12/14 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

داداش لينك دانلود خرابه اينو جاش بزن درست شه
http://dl.pershian-music.ir/dl/1392/dey/06/Masoud%20Saeedi%20-%20Emshab%20%5B128%5D.mp3


این نظر توسط آهنگ در تاریخ 1392/12/14 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

ايول دمت گرم بابا كلي بات حال كردم
خيلي قشنگ بود ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,394
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,700
  • بازدید ماه : 3,700
  • بازدید سال : 90,401
  • بازدید کلی : 3,756,279
  • کدهای اختصاصی