loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 134 1392/10/11 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های خاطرات گذشته و عاشقونه دی ماه 92

جدیدترین اس ام اس های خاطرات گذشته و عاشقونه دی ماه 92

همیشــه مـی گفتند

سختی ها نمک زندگیست

اما چرا کسی نفهمیـد نمک برای من که خاطـراتم زخمی ست

شور نیست مـزه درد می دهد

——————————————————

زندگی یعنی یک نگاه ساده

تنها چند خاطره و تنها چند لحظه

زندگی یعنی همین نگاهی به یک عکس ساده

——————————————————

من برایت خاطره ساختم

امّا آخرش چه ؟

تمام زندگی ام را باختم

——————————————————

مـَردُم چـه میفهمند

از قاب ِخالی ات کـنج اتـاقـم

خـاطـرات تـوست کـه ورق مـیـزند نـگـاهـم را بـه نـقـش آفــرینی

——————————————————

یکی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش …

کلافه کرده اند مرا بس که نق می زنند به جانم …

——————————————————

تکثـــیر مـی ‌شـــونــد و نــمی ‌مــیرند
سلـــول ‌های خـــاطـــره‌ ات در مـــن

——————————————————

این خاکستر که می بینی خاکستر سیگار نیست

خاطرات منند که هر شب با خودم دود می شوند

——————————————————

عابرانی که از کنارم می گذرند

مست عطر تنم می شوند و نامش را که می پرسند

دلم می لرزد چگونه بگویم خاطرات توست؟

——————————————————

آقـــای شــهــردار!

بگویید انقـدرعوض نکـنند رنـــگ و روی ایـــن شـهر لعنتی را …

این پیاده روها ، میــدان ها ، رنگ و روی دیوارها

خاطـــراتــم دارنـــد از بـیـنــ مــی روند . . .

——————————————————

مرا محکم تر در آغوش خود بگیر

من هنوز هم نمی خواهم تو را به دست خاطرات ” لعنتی ” بسپارم

——————————————————

چقــدر باید بگذرد تا مـن در مـرور خـاطراتم

وقتی از کنار تــو رد میشوم تنـــم نلــرزد بغضــم نگیــرد

——————————————————

جـور مـیـکـنـد خـدا در و تـخـتـه را بـا هـم

آن طـور کـه تـو و مـرا آشـنـا کـرد

تـو شـدی خـاطـره سـاز و مـن خـاطـره بـاز

——————————————————

دختر کبریت فروش را یادت هست ؟

او کبریت را پشت به پشت روشن میکرد ، من اما سیگارم را

من و او هر دو دنبال خاطره هاییم

او از سردی هوا مرد اما من طولی نمیکشد … نگران نباش

همه وجودم سردی هوای توست !

——————————————————

طَبیب را خَـبر کـــُنید

به یاد آوَردم

یاد آن روز تَـلخ

آن بَدرَ قه

پشت قــَـدم هایَش را کاسه چَشــمانم خیس کــَـرده

به یاد آوردَم که از اَزل دیوانـه بوده

نمیدانـَــم دیوانه ی کــُـــدام دیوانه بـودم

که مــَـرا گوشـه نِشین این ویــرانه کرد

نَه نَه مَن تـــنها خود را فَرامـــوش کرده ام

او هَمیشه هسـت

هَمین جا کنار مَن در خاطـراتم…

——————————————————

اینقدر خیره میشدند به لحظه های شیرینمان

که اینـــک فقط خاطره های خوش عذابم میدهد

ولی من که به شوریِ چشم اعتقاد نداشتم

——————————————————

خاطرات تو همانند دکتریست که

من بابت مریضی ام فقط به او سر میزنم !

جالب اینجاست که من هر روز مریضم و دکتر هم تسکین بلند مدّت نمیفهمد

——————————————————

ﺁﺩﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭ

ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺍﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﺑﻖ ﻧﻤﯿﺸﻪ

ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …

——————————————————

بیست طبقه لاف بزرگی است

برای مردن کافی است از ایوان یک خاطره پایین بپری

——————————————————

کاش خودت هم مثل خاطراتت

برای ماندن سرسخت بودی

——————————————————

گـاهـی بــاید رفـت و بعضـی چیــزهای بردنـی را بـا خـود بــرد

مـثل یـاد مـثل غــرور و آنچــه ماندنـیست را جــا گــذاشت

مـثل خــاطره مـثل لبـخند

رفـتنت ماندنــی مــی شود وقتــی کـه نبــاید بـروی !

——————————————————

خطــر داشت امــا !

خاطرت می ارزید که از تـــو این همه خاطـــره بسازم !

——————————————————

باید یاد می گرفتم

از هر چیزی عشق و خاطره نسازم !

شاید منظورِ باران من و تو نبودیم

——————————————————

مرا که میشناسی

وسواس دارم

وقتِ رفتن تمام خاطرات را تا میکنم

میگذارم کنجِ گنجه

بویِ نفتالین که مشامشان را پر کند

تمامِ بیدها مجنون می شوند!

——————————————————

به صدایت که معتاد شدم رفتی

حالا هر روز خاطره تزریق می کنم

——————————————————

بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت

فقط یک شماره ی خاموش است

——————————————————

هی لعنتی !

مـــن مــی روم !

تـــو مـی مانــی بــا دنـیــایـــی از خاطـرات

راســتـــی آن روز کـه دلـداده تــو شدم یــادت هست ؟

از آن جــا بـــه بـــعــدش را پـــاک کن !

——————————————————

اینجا کسی بر زمین افتاده

تو با خاطراتت از رویش رد شدی و رفتی

——————————————————

دیگر خودت هم برگردی نمیپذیرم !

من فقط با خاطراتت زنده ام !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 181
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 389
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,863
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,169
  • بازدید ماه : 3,169
  • بازدید سال : 89,870
  • بازدید کلی : 3,755,748
  • کدهای اختصاصی