loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 387 1392/11/08 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای استاد شادمهر عقیلی به نام رابطه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه سرا:زهرا عاملی / آهنگ : حسین قربان پور / تنظیم : شادمهر عقیلی\"trans )

\"http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/bahman/8/shadmehr.jpg\"

 

-

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Shadmehr Aghili – Rabete

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shadmehr Aghili – Rabete

—————————————-

متن آهنگ شادمهر عقیلی به نام رابطه

تا حرف عشق میشه من میرم

من سخت از این حرف ها دورم

منم یه روز عاشقی کردم

از وقتی عاشق شدم اینجورم

دارو ندارم پای عشقم رفت چیزی نموند جز درد نا محدود

این جای خالی که تو سینم هست قبلا یه روزی جای قلبم بود

این روزگار بد کرده با قلبم کم بوده از این زندگی سهمم

دلیل میبافم برای عشق برای\"trans چیزی که نمیفهمم

از ادم های این شهر بیزارم چون با یکیشون خاطره دارم

به من نگو با عشق بی رحمی من زخم دارم تو نمیفهمی

غریبه ام با این خیابونا من از تمام شهر بیزارم

از هرچی رابطه س میترسم از هر چی عشق من طلب کارم

همین که قلب تو مردد شد در دل.من خاطره ای رد شد

از وقتی عاشقش شدم ترسیدم از وقتی عاشقش شدم بد شد

——————————————-

تاپ صدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 296
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 618
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,924
  • بازدید ماه : 1,924
  • بازدید سال : 88,625
  • بازدید کلی : 3,754,503
  • کدهای اختصاصی