loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 395 1392/11/13 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پرهام ابراهیمی به نام فرمانده

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/bahman/12/parham.jpg

ترانه : امیر علیزاده ، تنظیم : نوید جوادی ، میکس و مسترینگ : امین کاوه
پیانو : نوید جوادی ، ویولون : پیام طونی

دانلود آهنگ با کیفیت عالی

دانلود Download

متن آهنگ فرمانده از پرهام ابراهیمی

هنوز  کابوس فرمانده اس روی قلب لحظه های من

یه بار هم واسه احساسم از هرچی حسه دل بکن

هنوز هم میشه عاشق شد توی این قحطی بی فرجام

بیا تسلیم هم باشیم میدونی من تورو میخوام

سلامم کن دوباره بگو دنیا بهاره

تو کابوس رو رها کن بذار بارون بباره

سلامم کن همیشه اگه حتی نمیشه

دلم آروم میگیره اگه حتی آتیشه

دلم فرمانده ی عصه است چرا از من دلت سیره

تموم لحظه های بی تو مثه غربت نفس گیره

بیا بازم مدارا کن مثه روز هایی که رفته

تو آتیشه تنم انگار چقدر تنها شدن سخته

سلامم کن دوباره بگو دنیا بهاره

تو کابوس رو رها کن بذار بارون بباره

سلامم کن همیشه اگه حتی نمیشه

دلم آروم میگیره اگه حتی آتیشه

فانصدا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 939
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,245
  • بازدید ماه : 2,245
  • بازدید سال : 88,946
  • بازدید کلی : 3,754,824
  • کدهای اختصاصی