loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 421 1392/11/15 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار بهمن ماه

اس ام اس خنده دار

میدونین فرق کلاغ با قناری چیه ؟!

هیچ فرقی ندارن ، فقط قناری سنتی میخونه کلاغ راک !

_-_-_-_-_-_

یارو مغازه ساندویچی باز کرده با دوتا کارگر

بعد کارت ویزیت چاپ کرده :

” ساندویچ فلان با مدیریت اصغر غلامی”

مدیرعامل اپل این قدر احساس مدیریت نداره !

_-_-_-_-_-_

به بعضیا باید گفت :

عزیزم نصف آفریقا رو من سیاه کردم ، زغالتو بنداز اونور !

_-_-_-_-_-_

فقط یه ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﻪ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻴﻨﻪ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﻏﻴﺒﺖ ﻣﻴﻜﻨﻪ

ﻭ برای عالم و آدم ﺣﺮﻑ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﺭﻩ و آﺧﺮﺷﻢ ﻣﻴﮕﻪ :

ﺍﺻﻼ ﺑﻪ ﻣﺎ ﭼﻪ!ما به کسی کاری نداریم!

هر کی ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺩﺵ زندگی میکنه !

_-_-_-_-_-_

پسرخاله من خودشو کشته در حال ترکه ترک سیگاره

از صبح تا شب سیگار نمی کشه

شب به خاطر اراده خفنش به خودش 2 نخ سیگار جایزه می ده

_-_-_-_-_-_

من اگه دختر بودم به هیچ وجه دوس دختر مجید خراطها و آرمین 2afm نمیشدم!

لامصبا فقط کافیه یه روز جوابشونو ندی … آبرو برات نمیذارن :|

_-_-_-_-_-_

میخوای فیلم ببینی ، همش آشغاله

میخوای هاردو خالی کنی ، همش توپه !

_-_-_-_-_-_

از نشونه های یه عطسۀ دلچسب اینه که:

پشتش دو سه تا “زهرمار” از قسمت های مختلف خونه بشنوی ..!

_-_-_-_-_-_

دقت کردین !؟

هرچی کنترلِ تلویزیون از دسترس دورتره

برنامۀ در حالِ پخش عذاب آورتره !

_-_-_-_-_-_

امروز رفتم بازار لپ تاب بگیرم

.

.

هیچی دیگه پولم نرسید

تی تاب گرفتم :|

_-_-_-_-_-_

منبع: راد اس ام اس

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 199
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,651
  • بازدید ماه : 1,651
  • بازدید سال : 88,352
  • بازدید کلی : 3,754,230
  • کدهای اختصاصی