loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 514 1392/11/20 نظرات (0)

جدیدترین اس ام اس های تیکه دار بهمن ماه 92

SMS-Tike-Dar-Bahman-92-www-OverDoz-IR

دوباره آمده ای

اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی

زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !

اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد

و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !

پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به بعضیا باید گفت :

عزیزم تو عوضی شدی ، نگو شرایط عوض شده !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را تو دروغ هایت را !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست …

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اشتباه از من بود

من از کسی انتظار داشتم سکوتم را بفهمد

که حتی فریادم را نشنید !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به بغضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی سایه خودت بود !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

از سرم که بیفتی دست و پای غرورت خواهد شکست !

آن روز درد شکستن را خواهی فهمید

روزی که از چشمت افتادم را به یاد آر

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم یه راست بگو ببینم بلدی !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت

حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

به بعضیام باید گفت :

زیاد که بپیچی خودت هـــــرز میشی !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ﺑﺎﺯﯼ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ، ﺗﻮ ﺑﺮﺩﯼ …

ﺣﺎﻻ ﻧﻘﺎﺑﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺭ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺎﺧﺘﻢ !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

این روزا به راحتی دروغ می گیم

اما بزرگترین معیارمون برای شروع روابط صداقته

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﻫﻢ ﺑﺎﻳﺪ ﮔﻔﺖ :

ﺭﻓﺘﻰ ؟

فقط ﺍﺯ ﺗﻮ ﺟﻮﺏ ﺑﺮﻭ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﺑﺎﺷﻲ !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

بعضیام حوصلشون که سر میره

خیال میکنن دلشون تنگ شده !

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 115
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,648
  • بازدید ماه : 1,648
  • بازدید سال : 88,349
  • بازدید کلی : 3,754,227
  • کدهای اختصاصی