loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 511 1393/02/18 نظرات (0)

 

اس ام اس های عاشقانه سری ۶۶

 

"عـاشـقـانـه ای کـوتـاه"
G_مـن بـرم مـاکـارونـی دُرُس کـنـم واسـه ی نـاهـار
B_مـنـم مـیخـوام
G_پـاشـو دُرُس کـن
B_مـاکـارونـی ِ دسـتـپـخـت ِتـورو مـی خـوام

فرستنده : D$D$D

کی گفته از عشق تو دست میکشم دارم با خیالت نفس میکشم
چه حس عجیبی چه آرامشی تو هم باخیالم نفس میکشی…
میدونم تو هم مثل من دلخوری تو هم مثل من بغضتو میخوری
نگاهت پر از حرف و درد دله ولی خب تموم میشه این فاصله

فرستنده : دختربهمنی

 

کسی نیست...
بیا زندگی را بدزدیم؛
آن وقت،میان دو دیدار قسمت کنیم ...

(سهراب سپهری)

فرستنده : Desperado from kashan

چــــه خـوبه تو "بــــازی"زندگی
عشقــــــت بیـــــاد دستتـــو بگـــــیره
بگه "من و عشقم باهم" "شماهام همه باهم"

فرستنده : A & Z

آهاي تموم زندگيم بي تو تموم زندگيم ...

فرستنده : Oops !!!

روزها رفت ولی یاد تو کمرنگ نشد
سالها رفت و دل من سنگ نشد
ذهن من بستر صد خاطره با یاد تو بود
نامت از صفحه این خاطره کمرنگ نشد

فرستنده : شاهین0

وقتی زنگ میزنی و میگی:‏ جوجه باز این دل لامصب برات تنگ شده آماده شو بریم بیرون .

وقتی موهام زیر روسری میاد بیرون و مردونه اخم میکنی و میگی درست کن اون لامصبارو وقتی وسط یه جمع یه دفعه میگی خانما آقایون وایسید وایسید ‏,‏ همه که وایسادن میگی الهام بانو عاشقتم دیوونتم دوست دارم.

وقتی زنگ میزنی و قبل این که حرف بزنم میگی دوست دارم دوست دارم دوست دارم آخیش ش ش ش راحت شدم و خدافظی میکنی احساس میکنم خوش بخت ترین زن دنیام ‏,امضا ‏:‏ الهامت

فرستنده : K : E

عشق یعنی روح را آراستن
بیشمار افتادن و برخاستن !
هر که با عشق آشنا شد مست شد
وارد یک راه بی بن بست شد!

فرستنده : شاهین0

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 117
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 405
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,711
  • بازدید ماه : 1,711
  • بازدید سال : 88,412
  • بازدید کلی : 3,754,290
  • کدهای اختصاصی