loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 350 1393/04/09 نظرات (0)

 اس ام اس شب آرزوها
اس ام اس عاشقانه شب آرزوها
نوشته های عاشقانه شب آروزها

امشب بزرگی‌ات می‌شود آرزوهایت
لیله‌الرغائب است، مراقب آرزوهایت باش . . .
التماس دعا
 

خدای من!
چقدر دوست دارم که وقت مناجات خدای من بخوانمت، الهی … ربی …
این حس مالکیت، این که تو خدای من هستی …
انگار همه ی حفره ها و جاهای خالی را پر می کند …
 

…:: بقیه اس ام اس های شب آرزوها و لیله الرغائب در ادامه مطلب :…
 

سحرگاهان که شبنم آیتی از پاکی دل را،
به گل های بهاری هدیه می بخشید؛
به آن محراب پاک درگه حق آرزو کردم:
برایت خوب بودن، خوب دیدن، خوب ماندن را
التماس دعا
 

شب آرزوهاست بیا دعا کنیم برای آن کودکی
که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید
و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست
بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید
 

شب آرزوهاست
باید دری برای مناجات وا شود
تا درد بی دوای گناهم دوا شود
باید کسی که نزد خدا دارد آبرو
وقت سحر به یاد دلم در دعا شود
التماس دعا
 

خدایا آنکس که امشب صادقانه یادم میکند
هر لحظه عاشقانه یادش کن . . .
 

امشب را در کنار ثانیه ها ، آمین گوی آرزوهایت می شوم
آرزویم را دعا کن . . .
 

امشب بزرگی‌ات می‌شود آرزوهایت
لیله‌الرغائب است، مراقب آرزوهایت باش . . .
التماس دعا
 

امشب در مناجات و خلوت عاشقانه تان با معبود مرا از یاد نبرید
زیباترین نامی که بر روی زبان است
نام قشنگ مهدی صاحب زمان است
اللهم عجل لولیک الفرج
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,100
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,406
  • بازدید ماه : 2,406
  • بازدید سال : 89,107
  • بازدید کلی : 3,754,985
  • کدهای اختصاصی