loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 527 1393/04/14 نظرات (0)


پسر تنها


دیشب خدا رو دیدم، بهش گفتم: خدا وقتی دستاشو گرفته بودم حس کردم دنیا رو دارم!!!

ببخش اگر خواستم زیاد بود ولی خداییش عاشقش بودم. حالاکه رفت حس میکنم جز توکسی رو ندارم…

خدا تو یک دنیایی!! یا داشتن اونکه با رفتنش همه چیزمو ازم گرفت، الا داشتن تو….
 


یه زمانی اگه یک ثانیه ازم خبرنداشت زمین و زمان وبهم می دوخت…

راحت بگم..یه زمانی عزیز دل کسی بودم…ولی…

خدایا ممنون ک مرا در حد”ایوب” میبینی، ولی تمامش کن… دیگر بریده ام…

 

چ تلخه…
خودت مجبور باشی بری ولی دلت باهات نیاد…!

آدم مرد باشه و از آشغالا نون دربیاره تا اینکه آشغال باشه و از نامردی نون دربیاره!!!!

روی چشمم گذاشتمش لیاقت نداشت!

جایش همان جاست…

در آغوش دیگری!

دوست داشتن ات ، هــوس نیست
کـه بــاشـد و نبــاشـد
نفــس اسـت
تا بــاشم
تا باشی
 

سه حرف است اما همه ی تنهاییم راپرمیکند؟؟

‏”‘خدا”‘
 

خاموشی بهانه است!!!

مشترک موردنظر فراموشت کرده است…
 

یادته بهم میگفتی: به”شرافتم”قسم تا آخرش باهاتم!!

شرافتت پیش من گرو موند”بیشرف”…

حالا باعشق جدید چیکار میکنی!!

 

چشمانم رابه نابینایی میفروشم, تاکسی راکه دوست دارم بادیگری نبینم

خدایا…
یا من و او …!
یا من و مرگ…!!
 

جای خالیت را نفس عمیق میکشم “عطرت” از تو باوفاتر است…


غمگینم وقتی تمام جفتهای دنیا زخم هایم را به رخم می کشند حتی کفش هایم..

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,769
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,075
  • بازدید ماه : 3,075
  • بازدید سال : 89,776
  • بازدید کلی : 3,755,654
  • کدهای اختصاصی