loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 365 1393/04/29 نظرات (0)

اس ام اس های عاطفی جدید ۹۳

 

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/7/s64646++-300x200.jpg

 

بنام عاشقی که نیستی زندگی اش در گرو نیستی هستی او،
و هستی ونیستی اش در گرو هستی زندگی اوست!
(خداییش ضعف کردم تا سرودمش)

منم یه زمونی عاشق بودم
ولی نشد…

اگه یه نفر خیلی میخوابه، یعنی تنهاست.
اگه نمیتونه گریه کنه، یعنی ضعیف شده.
اگه کم حرف میزنه، یعنی تو سینه ش درد داره
اما.
وقتی سر چیزای کوچیک عصبانی میشه، یعنی درگیر *دوست داشتن *از *ته قلب*است

ﺍﺯ ﺑﺲ ﮔﺮﻩ ی ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ
ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻪ ﺩﻟﻢ ﺑﺴﺘﯽ
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ
ﻋﺠﻴﺐ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻣﻴﮑﻨﻢ

به سلامتی دلامون که دلتنگٍ کسایی میشن که اصلا نمی دونن دل چیه؟

یامان باشد!!!
عاشق کور است اما احمق نیست….

دلم شکست! عیبی ندارد شکستنی است دیگر می شکند!
اصلا فدای سرت، قضا وبلا ازسرت دور شد…….
اشکم بی امان میریزد! مهم نیست! آب روشنی است!
خانه دل تو تا ابد روشن”عشق من”

اورگیم یاندی منیم یاردان اوزاخ قالماغینا
اللریم جانا گئلیب بوش قاپینین چالماغینا
گوزلریمنن اوتانیر کوچه لرین دام دوواری
چرخی سینسین فلکین آیریلیقین سالماغینا



اس ام اس های عاطفی جدید ۹۳

 

آمدنت را خوب یادم نیست
بی صدا آمدی بی آنکه من بدانم
بی اجازه ماندی بی آنکه من بخواهم…
اما اکنون با ذره ذره وجودم ماندنت را تقاضا میکنم
قصد سفر داری…
ای مهمان ناخوانده قلبم بمان بمان که ماندنت را سخت دوست دارم

مهم بودن خوبه ولی خوب بودن خیلی مهم تره . . .

فراموش نکن قطاری که ار ریل خارج شده ، ممکن است آزاد باشد
ولی راه به جائی نخواهد برد . . .

انتخاب با توست ، میتوانی بگوئی : صبح به خیر خدا جان
یا بگوئی : خدا به خیر کنه ، صبح شده . .

اگر در کاری موفق شوی ، دوستان دروغین و دشمنان واقعی
بدست خواهی آورد . . .

قلب شکستن هنر انسان هاست ، گر شکستی قلبی
فردا میشکند دگری قلب تو را  . . .

دوست داشتن بهترین شکل مالکیت
و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن است . . .

خوب گوش کردن را یاد بگیریم…
گاه فرصتها بسیار آهسته در میزنند . . .

اگر یک روز هیچ مشکلی سر راهم نبود
میفهمم که راه را اشتباه رفته ام . . .

وقتی از شادی به هوا میپری
مواظب باش کسی زمین رو از زیر پاهات نکشه . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 373
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,352
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,658
  • بازدید ماه : 2,658
  • بازدید سال : 89,359
  • بازدید کلی : 3,755,237
  • کدهای اختصاصی