loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 454 1393/04/31 نظرات (1)

متن های غمگین

 

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/7/s6546461.jpg

میخواهم بگویم که هیچکس وهیچ چیزدراین دنیاوجودندارد که دیدنش به بازکردن تمام چشمم بیرزد

شده وقتی دلت ازش گرفته باشه ب خودت قول بدی دیگه اسمشم نیاری
ولی وقتی میبینیش اشک توچشات جم شه وبگی خدایا غلط کردم یه کاری کن برگرده!

عجب،
بالا و پایین داره دنیا
عجب،
این روزگار دلسرده با ما
یه روز دور و برم صدتا رفیق بود
منو حالا ببین تنهای تنهاااا تنهای تنهاا

به سلامتی من… که الان دلم واسه یه بیمعرفت تنگه… بغضموقورت میدم که جلوهمه گریه نکنم…
منی که باهراهنگی فقط یادیه نفرمیفتم…
منی که این شبای سردوبی رویا روهدفون توگوش وبابغض میخوابم…
منی که شکستنم ولی نمیتونم نبخشمشون رفیق حال وروزم شدیدبارونیه…

خبرت هست که بی روی تو آرامم نیست…؟

تنها منم
همه درد تنم
یادگاریه تو
چشم خیس وترم



متن های غمگین ۹۳

تنهایی یعنی شبا گوشیت رو روی سایلنت نزاری…..

ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺭﻓﺖ،
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ..
ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﻮد.
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﺖ..
ﺩﻕ ﮐﻨﺪ،
ﺍﯾﻦ ﺳﺰﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ…

نگو بار گران بودیم و رفتیم…
این که دلیل محکمی نیست…
بگو با دیگران بودیم و رفتیم…

ﺑﻌﻀﯽ ﺣﺮﻓﻬﺎ ﮔﻔﺘﻨﯽ ﺳﺖ…
ﺑﻌﻀﯽ ﻧﻮﺷﺘﻨﯽ..
ﻭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ..
ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻪ ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﻧﺰﺩﯾﮑﺘﺮﻡ!!!

نمیذارم که زخم هام، من رو به کسی که نیستم، تبدیل کنن.

درسته ک رفت ومنم خییییلی تنهام…
اما اروم تر از وقتی هستم ک میگفت بمون اگه کسی پیدانشد میخوامت!!!!

درسته در حد اندازه تو نبودمو یه بچه جنوب شهری بودم ولی یه قلب راشتم که برای تو میتپید… میخندی؟؟؟
الیته حق داری این دوره زمونه قلب برا چیه عشق چیه بابا….
ولی خدایش برا تو بد نشد اسباب بازیه خوبی داشتی….

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MR-SASHA در تاریخ 1393/05/03 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلام مدیر خوبه سان فوران وب شما رو کاملاً بازدید کردم
خیلی خیلی زیبا بود امید وارم که موفق باشی
راستی قالب پست هات هم خوب بودن


فقط یه خواهش دارم اگر امکانش هست یکی از بنر های ما بزنید توی وبتون
البته اگر بی ادبی نیست
بنرها رو هر کدوم خودت دوست داشتی بزن کافیه وارد این آدرس زیر بشین
http://forum.avacs-ir.ir/Thread-a-حمایت-از-ما--85


بعد از این که قرار دادین توی انجمن ما عضو شین و بعد عضویت وارد شوید بعد از ورود نام وب خود رو در این پست
http://forum.avacs-ir.ir/Thread-a-حمایت-از-ما--85?pid=2068#pid2068

قرار دهید

راستی خواهش میکنم اگر تا جایی که ممکنه این کار رو انجام بدین چون واقعاً نیازمند این کارم و باید وب خودمو رسمی کنم
خیلی ممنونتونم منتظر پیامتون و عضویت شما هستیم
www.avacs-ir.ir
www.forum.avacs-ir.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 102
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 354
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 984
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,290
  • بازدید ماه : 2,290
  • بازدید سال : 88,991
  • بازدید کلی : 3,754,869
  • کدهای اختصاصی