loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 171 1393/05/12 نظرات (0)

 

 

پسر خالم همیشه سوپ رو بعد از غذاش میخوره.

بهش میگم اسکل همه قبل از غذا سوپ میخورن !!!

میگه میخوام اگه منافذی هم تو معده خالی مونده با سوپ پربشه!!!

.

.

می دونید چرا سریال “هفت سنگ” پنج تا نویسنده داره؟!

چون همشون حوصله نداشتن سریال “خانواده ی مدرن” رو ببینن……تقسیم کار کردن :))

.

.

ینی اینقدر که موسسه مالی و اعتباری عسکریه تو مدینه تبلیغ کرد

مایع ظرف شویی پریل تو جام جهانی برای ایران آرزوی موفقیت نکرد..!!!

.

.

گفتم خدایا بگیر از من هرآنچه را که مرا از تو دور میکند

ندا آمد گوشیتو بده

.

 

.

.

.

مـن از اون دسـته پسرام که وقـتی صبـح بیـدار میشـم

شیـطون میـگه : آخ آخ بـاز ایـن بیـدار شـد ^ ـــ ^

.

.

نسل ما نسلی بود که

قبل از غذا خوردن به عروسکشون غذا میدادن….

نسل جدید نسلیه که قبل از غذا خوردن به pou غذا میدن!

.

.

ینی اینقدری که ما ایرانیا به ماه تولدمون می نازیم

ژاپن به این همه تکنولوژی و دم و دستگاه و تشکیلاتش نمی نازه

.

.

یه سری مهارتها هم هستن که توی شرایط خاص تقویت میشن

مثل اینکه در ماه رمضان توی ۱۰ دقیقه سه وعده غذا رو

همراه با ۲لیتر آب میخوریم!

.

.

این که میگن آدم تو محدودیت ها پیشرفت میکنه واقعا راست میگن

مثلا خود من ۱۰ دقیقه نتم قطع شد تو همین محدودیت

تونستم….

.

.

.

.

.

.

.

نت همسایه رو هک کنم :)

.

.

دیشب یه چند ساعتی کولر روشن بود.

به بابام گفتم چرا پا نمیشی کولرو خاموش کنی؟!؟!

گفت : خستم پسر می فهمی؟

خستـــــــــــه!

.

.

شما رو نمیدونم ولى من بیشترین استفاده اى که از گوگل سرچ میکنم

واسه درست کردن غلط املایى هامه

البته در زمان هاى قدیم واسه نوشتن پ هم کاربرد داشت!!!

.

.

این تابستونم چقد زود میگذره هاااا

هنوز خستگی امتحانات تموم نشده

.

.

چــنـد وقـتـه دارم بـا خـودم فـکر مـیـکـنـم

اگه چـیـن و هــنــد با هم مــتــحــد بشن

و بــخـوان به یه کــشـور حــمــله کنـن

اصـن لـازم نـیـسـت حـمـلـه نظـامـی بکنند

نـفـری یـه تـــــف بـنـدازن تو اون کشور سـیــل راه میفته

بـه هـمـیـن راحـتـی

.

.

اوووووووووووف این ماه رمضونم که تمومی نداره….

به جون خودم اگه الان تعطیلات نوروزی بود

سه هفته هم از ۱۳ بدر گذشته بود

وااالا به خدا …

.

.

آهنـگ جـدیـد ۲afm . . . . .

سحـری بـا منـی افطـاری کجـایـی ؟!؟!

.

.

وقتی سرعت رو چاشنی کار قرار بدی باید بپذیری که خطا هم به وجود میاد

واسه همینه که میگن با سرعت رانندگی نکنید!!

بدبخت شدیم رف…..انگار خیابانی به گزارشگرای والیبالم سرایت کرده!!

.

.

ﺍﺯ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺗﺮ

ﺍﻭﻥ ﭘﻨﮕﻮﺋﻨﯿﻪ ﮐﻪ

ﻧﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﺩﺍﺭﻩ ﻧﻪ

ﺧﺸﺘﮏ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺑﺮﺍی ﻓﺮﺍﺭ

.

.

به نظرم هیچ بازی هر چقدرم گرافیکش بالا باشه

بازم به اندازه بازی با احساسات دختر مردم حال نمیده :D

(لطفا منو نکشین)

.

.

بعضیا رو اونقدر دوس داری که

تا اسمشون رو میبینی اول لایک میکنی بعد میخونی چی نوشته|:

.

.

به مامانم میگم: خواب دیدم مُردَم

میگه :خیره انشاا… |:

دیگه میدونم سرِراهیم فقط

نمیدونم تو سبد بودم یا کالسکه! |

.

.

کلا چهار تا وظیفه تو زندگیم دارم

۱-اهنگ گوش کردن

۲-خاموش کردن چراغ هاى اضافه تو خونه

۳-رساندن تقلب به دوستان در امتحانات

۴-گذاشتن پست تو وبم

که به حول قوه الهى به درستى انجام میدمشون

نیازى به کف زدن نیست من به دو انگشتیم راضیم B-)

.

.

کاش میشد وقتی اتاقت و مرتب میکنی

بهش تافت بزنی همونجوری بمونه !

.

.

دقت کردین اونایی که صداشون خعلی قشنگه قیافه هاشون داغونه و برعکس!

البته تنها کسی که هم صداش قشنگه و هم خوش قیافه است محسن یگانه است ^__^

.

.

با هر کی ساختم ، باختم

.

.

.

.

.

ولی ایندفه میخوام طوری بازی کنم که سه هیچ ببرم …!!

.

.

قدیما کلاس اول بودیم معلممون مهر صدآفرین داشت میزد به دفترمون

تازگیا مهرشون شده لایک

.

.

ﻫَﺮ ﻛﻲ ﻛِﻪ ﻣَﻨﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﻧَﺪﺍﺭﻩ ﺭﻭﺯﻩ ﺍﺵ ﺑﺎطﻠِﻪ

ﺍﺯ ﻣﻦ ﮔﻔﺘﻦ ﺑﻮﺩ!!!

.

.

گاهی همه زنـــدگـی ما ، خوابیست در فاصله دو دسـتـشویی رفتن …!!

.

.

وقتی یکی میگه خدا بزرگه یعنی:

هیچ راهی به ذهنم نمیرسه ؛ دهنت سرویسه !

.

.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 186
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,958
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,264
  • بازدید ماه : 3,264
  • بازدید سال : 89,965
  • بازدید کلی : 3,755,843
  • کدهای اختصاصی