loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 119 1393/05/12 نظرات (0)

 

میگن هر وقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن !
اگه پیشت نبود صداش کن !
اگه نشنید دعاش کن !

.
.
.

سهم من از تو ؛ دلتنگی بی پایانیست
که روزها دیوانه ام میکند ، شب ها شاعر . . .

.
.
.

همین که یک لحظه از ذهنم میگذرد که من اینجایم و تو آنجا ؛ دلم میلرزد و اشکم بی مهابا سرازیر میشود . . .
من دلیلش را گذاشته ام دلتنگی ولی توام مثه دیگران مرا دیوانه بخوان . . .

.
.
.

برنگرد !
که بر نمی گردی تو هیچوقت
نمی خواهمم داشته باشمت نترس فقط بیا
در خزان خواسته هام کمی قدم بزن تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است . . .

.
.
.

 دلتنگ که می شوم
لب پنجره نوازشم می کند
آفتاب
خیلی آشناست این گرما
انگار از نفس های تو اقتباس می کند…

میگن هر وقت دلت واسه اونیکه دوسش داری تنگ شد ، نگاش کن !
اگه پیشت نبود صداش کن !
اگه نشنید دعاش کن !

.
.
.

سهم من از تو ؛ دلتنگی بی پایانیست
که روزها دیوانه ام میکند ، شب ها شاعر . . .

.
.
.

همین که یک لحظه از ذهنم میگذرد که من اینجایم و تو آنجا ؛ دلم میلرزد و اشکم بی مهابا سرازیر میشود . . .
من دلیلش را گذاشته ام دلتنگی ولی توام مثه دیگران مرا دیوانه بخوان . . .

.
.
.

برنگرد !
که بر نمی گردی تو هیچوقت
نمی خواهمم داشته باشمت نترس فقط بیا
در خزان خواسته هام کمی قدم بزن تا ببینمت
دلم برای راه رفتنت تنگ شده است . . .

.
.
.

 دلتنگ که می شوم
لب پنجره نوازشم می کند
آفتاب
خیلی آشناست این گرما
انگار از نفس های تو اقتباس می کند…

بقیه در ادامه مطلب…

 

آرام بگیر دلم . . .
تنگ نشو برایش . . .
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !
چیزی بینمان نبوده

.
.
.

پیام : موردی برای نمایش نیست
فرستنده : نام فرستنده مشخص نیست
تاریخ ارسال : تاریخ ارسال معلوم نیست
دلم واسه ی تو خیلی تنگ شده
واسه ی همینه که همه چیز گم شده و از دست رفته !

.
.
.

تشنه که میشوم سر میکشم دلتنگیت را !
بغض بالا می آورم . . .

.
.
.

تجربه ثابت کرده اینکه یواشکی دلتنگش باشی خیلی بهتر از اینه ک بهش بگی و هیچ جوابی نگیری . . .
.
.
.

اونایی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمی شوند
هر روز کنار ما راه می روند اما دیده نمی شوند ، شنیده نمی شوند و هنوز نزدیک و هنوز عاشق . . .
هنوز دلتنگ و خیلی عزیز . . .

.
.
.

خدایا این دلتنگی چیست ؟
یک مرض واگیردار است یا مادرزاد ؟
در این دنیا هر که را ک دیدم دم از دلتنگی میزد .
.
.
.

نیوتون جان مگر ثابت نکردی هر عملی یک عکس العملی دارد ؟
پس چرا این دلتنگیهای من سالهاست بی جواب مانده ؟
آیا دلتنگی مشمول قانونت نمیشود ؟.

.
.

گلوی آدم را باید گاهی بتراشند . . .
تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود !
دلتنگی هایی که جایشان نه در دل که در گلوی آدم است !
دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند . . . !

.
.
.

این روزها همه به من دلتنگی هدیه می دهند !
لطفا آتش بس اعلام کنید !
به خدا تمام شد
دلم . . . !

.
.
.

تو این دنیا تو این عالم / میون این همه آدم
ببین من دل به کی دادم / به اون کس که نمی خوادم
دلم شیشه دلش سنگه / واسه سنگش دلم تنگه

.
.
.

هنوز هم دلم تنگ می شود . . .
برای حرف زدنت ، برای تکیه کلامهایت که نمی دانستی فقط تکیه کلام تو نبود !
من هم ب آنها تکیه داده بودم . . .

.
.
.

اینکه یواشکی دلتنگش شی ، خیلی بهتر از اینه که بهش بگی و جواب نگیری و و و

.
.
.

کاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود
تا هروقت از سر دلتنگی به رویش دست می ‌کشیدم ، تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی . . .

.
.
.

یاد گرفته ام انسان مدرنی باشم !
و هر بار که دلتنگ می شوم به جای بغض و اشک
تنها به این جمله اکتفا کنم که هوای بد این روزها
آدم را افسرده میکند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 118
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,658
  • بازدید ماه : 1,658
  • بازدید سال : 88,359
  • بازدید کلی : 3,754,237
  • کدهای اختصاصی