loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 227 1393/05/13 نظرات (0)

.

.

 

اعتراف میکنم بچه بودم وقتی بارون میومد تو راه برگشت از مدرسه

با چکمه هام از جاهایی رد میشدم که آب بیشتری جمع شده بود

کلی هم ذوق میکردم که پاهام خیس نمیشه

عجب روزایی بود..

.

.

اعتــراف میکنــم وفتــی بچــه بــودم با مشــت میــزدم تو ســر و صــورت پســر خالـــم

کــه اون صـــدای “دِرررررش” کـــه تـــو فیلـــم هــاِی هنـــدی وقتــی بــه هـــم دیــگه مشــت میزدنــد مـــیومد رو بشنـــوم

ولـــی فقـــط صـــدای گریه پسر خالمـــو میشنیــــدم ^_^

.

.

اعتـراف میکنـم بچـه کـه بـودم بلـد نبـودم آدامـس بـاد کنـم

آدامـس جـویـده شـده مـو میـدادم بـه دختـر عمـوم تـا بـاد کنـه بعـد میذاشتـم تو دهنــــم!

الان کــــه فکـرشو میکنـم حالـم بهـم میخـــــــوره :|

.

 

اعتراف می کنم سوم ابتدایی که بودم وقتی قرار بود سر کلاس مشق بنویسیم

دستمو خودکاری می کردم و به معلمم می گفتم خانم دستم خون اومده نمیتونم بنویسم

معلمم می گفت باشه ننویس

گودزیلایی بودمااا

ولی خدایی معلم هیچوقت به روم نیورد

.

.

اعتراف میکنم چند روز پیش دبیر نداشتیم

کلاس ما هم به شیطنت معروفه(چون من دانش آموزشم دیگه!)دوستمو تو سالن دیدم

به بچه ها گفتم بیاین درو بگیریم تا اذیتش کنیم.ازقضا مدیرمون یه دبیر شیمی رو واسه ما فرستاده بود

اینا پشت در منتظر بودن و در میزدن ،ما هم درو گرفته بودیم.داد زدم گفتم ناخناتو نشون بده

بعد از چند دقیقه فهمیدیم اون دبیر شیمیه بوده.معاون گفت ازانضباط همتون دو نمره کم میکنم.

.

.

اعتراف می کنم بچه که بودم فکر می کردم خارجیا که انگلیسی حرف می زنند

تو ذهنشون جمله ها رو به فارسی ترجمه می کنن!!!

.

.

بیاین اعتراف کنیم که همه مون تو یه برهه از زندگیمون

به بازی “قایم باشک” میگفتیم”قایم موشک“..

.

.

آقــا من اعتراف میکنم هنوز مثل بچگیا وقتی میخوام هویج بخورم اول دورشو میخورم

مغزشو در میارم بعد با کیف اونو میخورم مثل یه خرگوش واقعی ^-^

نگو که تو اینطوری نیستی o_O

.

.

اعتراف میکنم من هر وقت میخوام با کسی تو مترو قرار بزارم

پشت گیت های مترو قرار میزارم که پول بلیتش رو حساب نکنم !!!

خسیس هم خودتی !

.

.

اعتراف میکنم طفل معصوم که بودم وقتی فوتبال نشون میداد گوشه تلویزیون که مینوشت زنده

فکر میکردم منظورش اینه که تو این بازی کسی نمیمیره یا زخمی نمیشه همه حالشون خوبه :|

خو بچه بودم دیگه ، خنگولم خوتی :|

.

.

اعتراف می کنم

رفتم دم یخچال دیدیم یه پارچ آب هویچ موجود است!

نصف شو خوردم، دوباره سرش آب ریختم شد مثل اولش ؛ هیشکی هم هیچی نفهمید!

خدایا منو ببخش

.

.

اعتراف میکنم راهنمایی که بودم هر سوالی که از اجتماعی بلد نبودم مینوشتم هرج و مرج

لامصب همیشه هم نمره ی کاملو از اون سوال میگرفتم :))

.

.

اعتراف می کنم وقتی که موقع آفرینش داشتن شانس و تقسیم می کردن

من شخصا پای کامپیوتر بودم هندزفریم تو گوشم بود!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 108
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 767
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,073
  • بازدید ماه : 2,073
  • بازدید سال : 88,774
  • بازدید کلی : 3,754,652
  • کدهای اختصاصی