loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 125 1393/05/22 نظرات (0)

سعی نکن منو دور بزنی خیلی ها پیش من دوره دیدن ….
گفتم در جریان باشی….

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

به بعضیام باید گفت :
ببیــــن زیـــــاد بــه خــــــودت نـَنــــاز
مــَــــن تـــــوو گـــــوشِ کــَـــســــایـــــی زدم کـــه
تــــــو حتـــــی زنـــگ خــــونشـــونــم نمــــی تــــونـــــی بزنــــی
 در بـــــری

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

به بعضیام باید گفت:
به من که دیگه نگووو…. من خودم ختم روزگارم…!!

به بعضیام باید گفت:
جر و بحث کردن باهات مثل اینه که بخوام رو چرتکه ویندوز ٨ نصب کنم!

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

شما خاصی…..  چِرا؟ [ چون ما خواستیم…..!!

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

به بعضیا باید گفت واسه رسیدن به ما باید دست و پا بزنی …
و الا زنگ و اس که همه میزنن….

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

بعضیا یه جوری رفتار میکنن
که باید بهشون گفت
عزیزم درسته ایران جنگل زیاد داره,
اما شما داری تو شهر زندگی میکنی.
یا برگرد پیش دوستات یا آدم باش خواهشا!

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

به بعضیااام باید گفت
وقتی به بزرگیت پی بردم که سیفونو کشیدم و نرفتی پایین!

به بعضیا باید گفت

راهی که داری میری خط کشی هاشو خودم کشیدم!

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

به بعضيا باس گفـــت آره من سرتا پام يه-قـــرونه……..
ولي بازم واســـه تو گـــرونه…

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

به بعضیا باید گفت :
با همه صمیمی نیستم …
تو بزار پای غرورم 
من میزارم پای شعورم

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

درسته امسال سال اسبه 
اما چیزی از خریت بعضی ها کم نمیکنه !! ((:

::: اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید :::

به بعضیام باس گفت ببین درسته تو نتونستی خرم کنی….
ولی دیگه کم کم داری سگم میکنی!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 107
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 276
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 551
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,857
  • بازدید ماه : 1,857
  • بازدید سال : 88,558
  • بازدید کلی : 3,754,436
  • کدهای اختصاصی