loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 625 1393/06/07 نظرات (0)

 

یه روز یه گنجشک با یه موتوری تصادف می کنه بی هوش می شه  وقتی به هوش می یاد می بینه تو قفسه  می زنه تو سرش و می گه :بیچاره شدم موتوریه مرد.

 

.

 

.

 

.

 

بقیه ادامه ی مطلب...

.

 

.

 

.

 

قوانین فوتبال در کودکی:
اونیکه از همه چاقتتر بود همیشه دروازبان بود
دختر همسایه از کوچه رد میشد  همه رونالدینیو میشدن
مسابقه با تیم کوچه بغلی مثل لشکر کشی هیتلر به لهستان

 

.

 

.

 

.

 

مورد داشتیم سیگاری بوده رفته در فلافلی گفته آقا دو نخ فلافل بدید.

 

.

 

.

 

.

 

اینقدر که مامان و بابام سر ریختن نمک تو غذا اختلاف دا رن
ایران و غرب سر پرونده هسته ای اختلاف ندارن.

 

.

 

.

 

.

 

مورد داشتیم یارو رو آوردن تو تلویزیون  زیر اسمش نوشته :کارشناس مسائل سوریه
من موندم این بنده خدا تو این ۴۰ سال از چه راهی نون در میآورده..

 

.

 

.

 

.

 

میگم شماهم مثل منین وقتی یه چیزی میخام بخورم باید حتما برم جلو تلویزیون بشینم شما هم مثل من هستین یا فقط من این مشکلو با خودم دارم؟؟

 

.

 

.

 

.

 

مورد داشتیم طرف مدرسش سه شنبه تموم شده پنجره اتاقش پوشونده که نور نیاد صبح بیدارش کنه.

 

.

 

.

 

.

 

ﻓﻮﺍﻳﺪ ﺧﺮ
تو ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﮔﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﺎﺷﻲ
ﺑﺎﺱ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻩ ﺧﺮﺕ ﺑﻴﺎﺩ ﺧﺮﺷﺎﻧﺲ ﺑﺎﺷﻲ ﺧﺮﺧﻮﻥ ﺑﺎﺷﻲ ﺧﺮﭘﻮﻝ ﺑﺎﺷﻲ ﺧﺮﺕ ﺑﺮﻭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ
ﺍﺻﻦ ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺧﻮﺑﻲ ﺍﻳﻦ ﺧﺮ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺩﺭﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺴﺘﺶ ﺑﺎ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻲ ﺍﻭﻥ ﻓﺮﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻣﺴﺘﻘﻴﻢ ﺩﺍﺭﻩ
ﺍﺯ ﻗﻀﺎ  ﺧﺮ ﻣﺎ ﺍﺯ ﮐﺮﮔﻲ ﺩﻡ ﻧﺪﺍﺷﺖ  ﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﭼﻄﻮر؟؟

 

.

 

.

 

.

 

گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از شیطان رجیم
تخمه ژاپنیه که تو ظرف آجیل فیگور بادوم به خودش میگیره..

 

.

 

.

 

.

 

یه ﺑﺎﺭ ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻝ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﯿﻢ ﺑﻬﻢ ﮔﻔﺖ :ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ :ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﺻﻐﺮ
ﺁﻗﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺳﺎﻝ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ تو ﺍﺳﻢ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯽ.

 

.

 

.

 

.

 

دو تا ماشین باهم تصادف میکنن افسر میاد میگه چیشده؟ یکی از راننده ها میگه من که خواب بودم از این احمق بپرس با این طرز راندگیش..

 

.

 

.

 

.

 

یکی از بزرگترین شکست های عشقیم تو دانشگاه بود
زمانی که متوجه شدم پسر مورد علاقم جزوه مینویسه
آخه احمق به تو هم میگن مرد؟؟؟؟؟
پس من واسه کی دارم انقدر خوش خط جزوه مینویسم..

 

.

 

.

 

.

 

دختره ۱۸۰ کیلو شلوار کردی واسش حکم ساپورتو داره پست گذاشته درسته من نازک نارنجیم ولی از خیلی از پسرا مرد ترم..

 

.

 

.

 

.

 

یارو ماشینشو پارک میکنه دوتا سنگ میزاره زیر لاستیکای عقب دوتاهم میزاره زیر لاستیکای جلو یکی از اونجا رد میشد میگه :یدونه سنگم برا رو سقفش بذار پرواز نکنه..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 122
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 712
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,018
  • بازدید ماه : 2,018
  • بازدید سال : 88,719
  • بازدید کلی : 3,754,597
  • کدهای اختصاصی