loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 210 1392/07/14 نظرات (0)

 

گلچین جمله های زیبای لاو و عاشقانه


چقدر سفت شده پدال دوچرخه دو نفره دوستی مان!
یا من خسته ام، یا شیب زیاد شده، شاید هم تو دیگر رکاب نمیزنی
.
.
.
پرنده ای که نداند آزادی چیست، از باز ماندن در قفسش هم سرما می خورد
.
.
.
آخر قصه ما را همان اول لو دادند
همان جایی که گفتند: یکی بود و یکی نبود
.
.
.
هر آنکه یار خواهد یار بسیار/و لیکن فرق دارد یار با یار
دل من سایه لطف تو می خواست/وگرنه سایه دیوار بسیار
.
.
.
تمام حجم خیالم از تو لبریز است
دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .
.
.
.
چه فرقی میکند عاشق تو باشم
یا رنگین کمان
وقتی هردو هفت خطید!!
.
.
.
سوزنبــان پیــری شـــده ام
که نه امید از آمـدن قــطار می بُـرَد
نه دل از کنـجِ ایســتگاه متــروکه اش . . .
.
.
.
تنهایی فقط تنبیهی است برای روزهای دوست داشتن او !
.
.
.
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام میگیرد
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود میشود
گاهی با یک بی مهری ، دلی میشکند
مواظب بعضی یک ها باشیم !
در حالی که ناچیزند ، همه چیزند …
ام اس عاشقانه غمگین
.
گلچین جمله های زیبای لاو و عاشقانه

.
چشم
چشم دو ابرو نگاه من به هر سو پس چرا نیستی پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟ گوش گوش
دوتا گوش، یه دست باز یه آغوش بیا بگیر قلبمو، یادم تورا فراموش چوب چوب
یه گردن، جایی نری تو بی من! دق می کنم میمیرم، اگه دور بشی از من دست
دست دوتا پا، یاد تو مونده اینجا یادت میاد که گفتی، بی تو نمیرم هیچ جا
من؟ من؟ یه عاشق، همون مجنون سابق…
.
.
.
مترسک به گندم گفت : مرا برای ترساندن آفریدن
اما من تشنه ی عشق پرنده ای شدم که سهمش از من گرسنگی بود .
.
.
.
کلنگ و تیشه ام را آورده ام…تو بگو کدام کوه؟!؟فقط کمی شیرین باش…
.
.
.
به نام نگاهی که پروردگار ماست
و ما آفرید
و عشق را بر دلهایمان هدیه ای نهاد
.
.
.
چقدسخته عشقت بشه عاشق یکی دیگه…
.
گلچین جمله های زیبای لاو و عاشقانه

.
سخت است ” هنگام وداع ”
آنگاه که در میابی
چشمانی که در حال عبورند
پاره ای از وجود تو را نیز با خود میبرند…
.
.
.
خوابـــم نمی برد . .
تـــو را امـــا . . .
خواب کــه نه، دنیــا بــرده اســت . . .
.
.
.
گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند
شک میکنم به اینکه ، این دل مال من است یا تو . . .
.
.
.
نمی دانم وقتی صدای اس ام اس شنیدی دوست داشتی کی باشه ؟
متاسفم که اون نیستم !
ولی بیشتر از اونی که منتظرش هستی بیادتم . . .
.
.
.
سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش میکنند . . .
.
گلچین جمله های زیبای لاو و عاشقانه

.
خوب است بدانیم که گاهی آنچه می کشیم
درد بی او بودن نیست
تاوان با او بودن است . . .
.
.
.
کوه ها جابجا شدند
وقتی که بسامد صدایم را
بادوستت دارم امتحان کردم!
.
.
.
بازم یه عید دیگه…بدون تو…
کاش تمام روزها عزای عمومی بود
بجای این عید های بدون تو…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 172
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 398
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,710
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,016
  • بازدید ماه : 4,016
  • بازدید سال : 90,717
  • بازدید کلی : 3,756,595
  • کدهای اختصاصی