loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 186 1392/07/25 نظرات (0)
 

اگر زن دیگری مرد شما را دزدید، هیچ انتقامی بهتر از آن نیست که بگذارید نگهش دارد!

"مردان واقعی دزدیده نمیشوند"...
.

مشاهده در ادامه مطلب

 

در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرماست و من در آسمان دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم
.
www.For-Fun.ir

-
تنها نشسته‌ای
چای می‌نوشی
و بغض می کنی
هیچ‌ کس تو را به یاد نمی‌آورد!
این همه آدم،روی کهکشان به این بزرگی
و تو ...حتی
آرزوی یکی نبودی...
.
www.For-Fun.ir

.
هـمــــــــــــه جــــــــــــا هـسـتــــــــــــی !
در نــوشــتــــــه هـایـــم . . .
........................در خـــیـــالــــــم . . .
......................................در دنـــیـــایــــــم . . .
تــنــهـــا جــایــی کــه بــایــد بــاشــی و نــدارمــت
.................در کــنـــــــــــارم اســـــــت.................
.
www.For-Fun.ir
.
اهای...هی یو با تو ام
دیگه بس کن.
خسته شدم
از بس عاشقانه
گفتمو بقیه یاد عشقشان
افتادند...
.
www.For-Fun.ir

.
بـــه هـمـــان ســــادگـــــی
کـــه کـــلاغ ســـالـخـــورده
بـــا نـخستیـــن ســـوت قـــطار
ســـقف واگـــن مـتـــروک را
تـــرک مـی گــویـــــد
دل مــــن...دیـگــــــر...
در جــــای خـــود نـیـســـت
بــــه همیــــن ســــادگـــی !
.
www.For-Fun.ir

.
از رنگها،کمرنگ ها را بیشتر دوست دارم
آبی کم رنگ،سبز کم رنگ،زرد کم رنگ....
هر کس را که پر رنگ کردم حول ورش داشت.
.
www.For-Fun.ir

.
سکوت یعنی :
یه حرف که تودلمه ، یه اسم که رولبمه ، یه شرم که تو چشمامه ، یه آرزو که توسینمه
سکوت یعنی دوستت دارم
.
www.For-Fun.ir

.
ببین چقد قانع شدم...
من باشم...
تو باشی...
یک فوری چای...
و دیوان خواجه...
همین...
.
www.For-Fun.ir

.
دوست دارم تمام عاشقانه های دنیا را که برای تو سرودم آتش بزنم .....
اما حیف که عاشقانه دوستت دارم وتو قدر نمی دانی....
.
www.For-Fun.ir
.
چقدر خالی شدم پشتم
چقدر اطراف تو آدم هست
فراموشت شدم اما
تورو
من
خوب یادم هست!
.
www.For-Fun.ir

.
دیگه تنها نیستم! یکی باهامه که خیلی دوستش دارم،
و مطمئنم که او هم منو دوست داره. اینو از نگاهش فهمیدم...
"عشقم" را میگویم.
آری، درست شنیدی...
عشق....
چرا میخندی!!!؟
آهان..!.. فهمیدم...
هنوز عاشق نشدی...
.
www.For-Fun.ir

.
میگفتم عشق توی قصه هاست...
عاشقی دروغه...
عاشق شدن خنده داره...
اما حالا چی.!.!.!
توی قصه هایی که میگفتم دروغه،
خنده دار شدم...
خیلی هم خنده دار!

.

www.For-Fun.ir
.

ﭼﻪ ﺣﻤﺎﻗﺘﯽ . . .
ﻣﯽ ﺭﺍﻧﯽ ﺍﻡ
ﻭ ﺑﺎﺯ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻤﺖ،
ﭼﻪ ﻏﺮﻭﺭ ﺑﯽ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻦ ..

www.For-Fun.ir

بــ ـی هـَــوا رَفـتــی!
بــی ”نـفـس” مـــانــدَم . . . !

.

www.For-Fun.ir

تو برو، من هم برای اینکه راحت بروی میگویم:
باشد، برو خیالی نیست …
اما کیست که نداند بی تو تنها چیزی که هست خیال توست …

.
www.For-Fun.ir
.
ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽ ﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽ ﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ!؟
ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ
ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ!؟
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ؛
ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ،
ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ . . .

www.For-Fun.ir
.
او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .


www.For-Fun.ir

می خواهی بـــــــروی؟
بـَهآنه می خــــــواهی؟
بگذار مـَن بهانه را دستت بدهم
برو و هر کس پرسید چــــــــــــرا
بگو: لجــــــوج بود، همیشـــــه سـَر سختآنه عاشــــــقم بود
بگو: فـَریآد می کرد، همه جا فریـاد می کرد که مرا می خوآهد


www.For-Fun.ir

.
.
یـــه حرفهایی هم هســت توی زندگـــی کـه فقط میتونی به دیــوار اتاقــت بگــی!


www.For-Fun.ir

.
.هیچکس بعد هیچکس نمرده
ولی …
خیلیا بعد از خیلیا، دیگه زندگی نکردن . . .

www.For-Fun.ir
دردنـــــاک اســـــت
دوســـــتـَش بـداری
و گمـــــان کنی دوســـــتـَت دارد
حــــال آن کـِه
او یــِگــانه هـَســــتی تو باشـَـد
و تـــــو
یـــِــکی از هــزاران لــــــذت او …

.

www.For-Fun.ir

.
دوسـ دارمــ وقـتـی کـه چـشـمـاتـو مـیـبـنـدی ...
بـا مـن بـه دردای ایـن دنـیـا مـیـخـنـدی ...
آروم مـیـشـم بـگـی از غـمـات دل کـنـدی ...
بـیـا بـه هـم بـگـیـم دوسِـت دارم ...
.

www.For-Fun.ir

.
بگو تمام تـــــــــو مال مــــن است
دلــــــــم میخواهد
حســـادت کنم به خـــــــودم…
.

www.For-Fun.ir

.
از استخوانم برایت قلمی می سازم و از خونم مركب تا برایت بنویسم دوست دارم.
.

www.For-Fun.ir

.
اخم های تو بالاترین لذت دنیاست...
ای بهانه تمام لوس شدن های من! دوستت دارم مثل دیروز مثل امروز تاته فردا!
.

www.For-Fun.ir

.
انچه زیباست عزیز نیست انچه عزیز است زیباست و تو زیباترین
.

www.For-Fun.ir

.
آنقدر در تـــــــــــو غــرق شـــده ام..
که از تلاقـــى نگاهـــم بادیگرى احســـاس خیانــت میـــکنم!!
عشـــــــــــق یعنى همین...
.

www.For-Fun.ir

.
وقتی دلت گرفته از بعضیا داری گریه می کنی مادرت میاد بغلت می کنه و میگه گریه نکن تو دیگه مرد شدی..
وقتی میبینه نه دلت خیلی پره اونم گریش میگیره
تجربه کردم..
سلامتی همه مادرا..مادرایی که عشق پسرشونن.عشق واقعی.
.

www.For-Fun.ir

.
باهم که قدم میزنیم ...حسودی اش میشود آفتاب .
چرا که هیچگاه قدم نزده است با ماه !اما من ....
با ماه زندگی ام قدم زده ام ...
.

www.For-Fun.ir

.
بعضی هارا هرچقدر هـم که بخواهی ؛“تمام” نمی شوند.همش به آغوششان بدهکار میمانی ! سکوتشان خالی میکند دل آدم را …آرامش صدایشان را کم می آوری !هر دم هر لحظه “کم” می آوریشان …آخ که چقدر کم دارمت
.

www.For-Fun.ir

.
به من واقعا که حق داری بخندی و با اون نگاهت منو به رگباری ببندبی ک بدتر از صد تا گلوله سرب داغه من فکر. میکردم. باتو طلوع صبحه اخه
.

www.For-Fun.ir

.
گه گاه به خود تلنگری می زنم که نکند خواب باشم، خوابی شیرین تر از عسل، خوابی که در آن جای جای سینه ام تو را در خود دارد، از خالقت خواستم مرا از این خواب بیدار نکند، بگذار بخوابم، خواب تو شیرین است

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 192
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,360
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,666
  • بازدید ماه : 3,666
  • بازدید سال : 90,367
  • بازدید کلی : 3,756,245
  • کدهای اختصاصی