loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 198 1392/07/25 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/Sms/eshghoolane/sms-eshghoolane.jpg

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرتت بنگرد. به دلی دل بسپار که جای خالی برای تو داشته باشه و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن آموخته باشد.
.
.
.
میدونی فرق تو با پروانه چیه؟ . . . . پروانه از قشنگی اسیر میشه ولی تو با قشنگیت اسیر میکنی

.
.
.
قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی
.
.
.
چشم اگرمستى کند ازکاسه بیرونش کنم,دوست اگردوستی کندصدجان به قربانش کنم

 .
.
.
در سکوت دادگاه سرنوشت ، عشق بر ما حکم سنگینی نوشت ، گفته شد دلداده ها زهم جدا ، وای بر این حکم و شهود زشت !
.
.
.
شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش : من که شب بودم و شب هستم شب خواهم ماند به امیدی که تو فانوس شبهایم باشی
.
.
.
هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شد که در این ۴ کلمه جمع شده : او مرا دوست ندارد
.
.
.
خیانت غیرت عشق است ، وقتی وصال ممکن نیست.
نباید بی وفایی خواند نیرنگ زلیخا را .
.
.
.
زندگی یک بازیه درد آور است ! زندگی یک اول بی آخر است ! زندگی کردیم و اما باختیم !لمس باید کرد این اندوه را ! بر کمر باید کشید این کوه را ! زندگی را با همین غم ها خوش است !
.
.
.
آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایست که داشتن آن جبران همه نداشتن هاست …
.
.
.
حضور هیچ کس در زندگی ما اتفاقی نیست ، خداوند در هر حضوری رازی نهاده است ، خوشا آن روز که دریابیم راز این حضور ها را
.
.
.
دنیا آنقدر وسیع است که برای همه مخلوقات جایی باشد پس بجای آنکه جای کسی را بگیریم تلاش کنیم جای واقعی خود را بیابیم
.
.
.
به خاک بخواب نازنین تختی نیست .اواره شدن حکایت سختی نیست .
از پاکی اشک های خود فهمیدم .لبخند همیشه راز خوشبختی نیست.
.
.
.
من سفر کردم از ترانه شدن، کوچ کردم به سرزمین سکوت
حالم این روزا حال خوبی نیست، قلوه سنگی توو کفش این دنیاس
.
.
.
دنـیـای مـجـازی
شـلـوغ تـریـن
سـرزمـیـن تـنـهـایـی اسـت
بـا هـمـه کـس هـسـتـی
وبـا هـیـچ کـس نـیـسـتـی ..!!!
.
.
.
ﺍﺯ ﻃﺮﺯ ﺩﻋﻮﺍﯼ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮ
ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﻛﻪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﺗﺮﺑﯿﺖ، ﻓﻬﻢ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺁﻧﻬﺎ ، ﺗﺎ ﭼﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﺳﺖ . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 188
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,395
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,701
  • بازدید ماه : 3,701
  • بازدید سال : 90,402
  • بازدید کلی : 3,756,280
  • کدهای اختصاصی