loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 241 1392/09/12 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/12/Mohsen-Chavoshi-Hamsayeh.jpg

دانلود آهنگ جدید و زیبای از محسن چاوشی به نام همسایه

( ترانه : حسین صـفا / آهنگ , تنظیم : محسن چاوشی / میکس , مستر : فرشاد حسامی )

دانلود با حجم ۳٫۷ مگابایت

لینک دانلود

 

متن ترانه

دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

این گوشه از شهر امن من سعی کردم نمیرم
اینقدر نمیرم که آخر این گوشه پهلو بگیرم

تو سال ها سرنشین این گوشه از شهر بودی
اما با من که همیشه همسایه تم قهر بودی

آرامش قبل طوفان ابروی اون روی ماهه
اخمت به من گفت هر شب طوفان سختی توو راهه

چند روز چند سال چند قرن از قد پامون گذشته
قلبم به عمر یه تاریخ از این خیابون گذشته

قلبم مثه گوش ماهی با موج موهات رفیقه
عشق من این تنگ کوچیک , کوچیکه اما عمیقه

دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

هر جا پی ات رفته بودم دلتنگ برگشته بودم
آشفته و خسته انگار از جنگ برگشته بودم

من خوب بودم تا این شهر , با خشکسالیش بدم کرد
خوب شد خدا رحم کرد و عشق تو دریا زدم کرد

دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره
دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره
دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,400
  • بازدید ماه : 1,400
  • بازدید سال : 88,101
  • بازدید کلی : 3,753,979
  • کدهای اختصاصی