loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 175 1392/09/16 نظرات (1)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/image/92/azar/15/Sms-Ghamgin.jpg

رفته ای و من هر روز به موریانه هایی فکر می کنم که

آهسته و آرام گوشه های خیالم را می جوند

تا بی خیال نشده ام برگرد !

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

آری که چه بی رحمانه آمده است که

بماند برای همیشه ، غم تو در دل من

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————



رفته ای و من هر روز به موریانه هایی فکر می کنم که

آهسته و آرام گوشه های خیالم را می جوند

تا بی خیال نشده ام برگرد !

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

آری که چه بی رحمانه آمده است که

بماند برای همیشه ، غم تو در دل من

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

دنیایی که در آن تو نیستی

ارزش نفس کشیدن ندارد

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

هر شب آب نمک قرقره می کند

گلو درد دارند چشم هایم

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

گاهی یه جوری می شکننت که

وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی یه آدم دیگه میشی

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

سخت است اینکه نمرده باشی

و از تو بخواهند گورت را گم کنی

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

خیلی از خودش خوش قول تر است

خیالش را می گویم که یک عمر است زودتر از خودش آمده سر قرارمان !

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

تنها یک حرف مرا آزار میدهد ، حتی یک کلمه هم نمیشود

تنها یک حرف مرا هر روز غمگین تر میکند

همان یک “ن” که در ابتدای “بودنت” نشسته است

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

با دستان خالی از دنیا خواهم رفت

نباید نگران باشم چون حداقل با دلی پر میروم

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

در زندگی گفتن دو چیز بسیار سخت است

اولین سلام و آخرین خداحافظی !

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

گفتم غم تو دارم

چیزی نگفت و بگذشت

حافظ خوشا به حالت

یارم گذشت و یارت

گفتا غمت سرآید

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

انقدر زمین خورده ام که رنگ آسمان را فراموش کرده ام

بوی خاک میدهند تمام ارزوهایم !

——————————— اس ام اس دلتنگی و تنهایی———————————

گفتند فراموشش کن آرام می گیری

فراموشش کردم اما کمی قبر تنگ است !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 906
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 2,212
  • بازدید ماه : 2,212
  • بازدید سال : 88,913
  • بازدید کلی : 3,754,791
  • کدهای اختصاصی