loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 472 1392/12/24 نظرات (0)

اس ام اس تنهایی فروردین 93

http://bo3e.com/wp-content/uploads/be-dadam-beres_bo3e-com.jpg

هوا سر می شود نمیدانم به چه دلت گرم است؟

اما بر گرد هنوز به سردی نگاهت حتی دلم گرم می شود

---------------------------

خدایا دستم را این بار محکم تر بگیر از این دنیا میترسم

خدایا میشه اون بالا پیشه خودت باشم

---------------------------

من مانده ام و ۱۶ جلد لغت نامه  که هیچ کدام از واژه هایشان  مترادف دلتنگی های لعنتی نمی شود

کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد …..نه معنا

---------------------------

خدایا

“تنها” نذار …..

دلی را که هیچکس “دردش ” را نفهمید.

---------------------------

بعد از مرگم قلبم را جدای از من خاک کنید

من و دلم هیچ گاه آبمان توی یک جوب نرفت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,444
  • بازدید ماه : 1,444
  • بازدید سال : 88,145
  • بازدید کلی : 3,754,023
  • کدهای اختصاصی