loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 628 1393/02/18 نظرات (0)

خاطرات خنده دار سری ۱

امروز سوار سرویس دانشگاه شدم.

پشت سرم دو تا دختر نشسته بودن ‏,‏ یکیش به اون یکیش گفت ‏:‏ رویا جون عجیقم یه سوال ازت داشتم ‏,رویا ‏:‏ بفرمانید سمیه جان surprise

سمیه ‏:‏ فرق دانلود با سرچ چیه ‏‏?‏‏? رویا ‏:‏ فرقی ندارن عجیقم ‏,‏ فقط فکر کنم دانلود کلمه آمریکایه سرچ انگلیسه ‏0_o‏

سمیه ‏:‏ حالا معنیشون چی میشه ‏‏? رویا ‏‏? معنیش همین اینترنت خودمونه دیگه

سمیه ‏:‏ وا ی رویا مخ کامپیوتری هستیا ‏,‏ رویا ‏:‏ پس چی ‏,‏ یه لبتاب خریدم صولتی angel ‏
‏

یه ‏
نگاهی ‏
بهشون ‏
کردم ‏
سرمو ‏
کوبیدم ‏
تو ‏
صندلی E و
ا ،‏
مردم ‏
دیوونه ‏
شدن ‏
‏ ا
صلا ‏
معلوم ‏
نیست ‏
چطور ‏
دانشگاه ‏
قبول ‏
شدن ‏
,‏ ‏
دستمو ‏
ول ‏
کن ‏
برم ‏
یه ‏
لیتر ‏
اسید ‏
بخورم ‏
راحت ‏
بشم.

 

 

یه روز تو خیابون داشتم باتلفن صحبت میکردم خیلیم جدی بودم.یه دفه یه پسره اومد بامزه بازی در بیاره تیکه بندازه.بهم گفت چطوری مهندس؟

منم خیلی جدی گوشیمو گذاشتم تو جیبم گفتم خیلی ممنون شما؟

بیچاره گرخید فک کرد واقعا مهندسم :))))) تا اون باشه به دختره مردم تیکه نندازه =)))

-

ریا نباشه تا 5 سالگی فکر میکردم اسمم"ماشالاست "
.
.
.
هرکی میدیدم میگفت ماشالا چقدر خوشگل و بامزس
:))

-

الان بنزs500اومدجلوی مغازم پارک کردخودش نمی دونم کجارفت بعدمنم عشق ماشین رفتم جلومغازه یه نگاه به ته خیابون انداختم دیدم (دختری که چندوقت پیش رفیق بودم وبعدش باهام بهم زد)ازدورداره میاد...منم فشنگ رفتم تومغازه یه دستمال برداشتم اومدم بیرون رفتم کنارماشین شروع کردم به تمیزکردن شیشه ماشین جذبه گرفتم درحدلالیگا..
.
دیدم دختره که نزدیکم شدچنان داره بهم نگاه میکنه دهنش وازمونده بودفکر کرد تازه خریدیم خودم خرکیف شدم آی نمیدونی چه فازی داد....دلشوآب انداختم فکرکنم الان زنگ میزنه ولی ج نمیدم بسوزه

-

پسرعموم گودزیلاشونو(داداشش) میبره سرکلاسشون
معلمشون به گودزیلاهه میگه چطوری کره بز؟؟؟
اونم برمیگرده میگه خوبم کره خر^_^
هیچی دیگه با اردنگی طفل معصومو انداخته بیرون
فک وفامیله ماداریم خداوکیلی؟؟؟؟؟

-

آغا چن وخت پیش،ساعت 1شب بود!!!!!!

بابام داش هشدار برای کبرا11 میدید و منم دوس داشتم ی فیلم رو ک ی کانال دیگ بود ببینم...!

بابام چشماشو بست،من کانالو عوض کردم،در همون حال ک چشماش بسته بود گفت:داشتم نیگا میکردم!!!!

من دوباره کانالو زدم هشدار برای کبرا،چن دقیقه بد صدای خر و پف بابام بلند شد،

منم ب خیال اینک خوابید کانالو عوض کردم،گف:داشتم نگاه میکردم!!!

خدایااااااااااااااا من سرمو کجا بکوبم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,378
  • بازدید ماه : 1,378
  • بازدید سال : 88,079
  • بازدید کلی : 3,753,957
  • کدهای اختصاصی