loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 339 1392/11/14 نظرات (0)

اس ام اس سرکاری جدید

اس ام اس سرکاری

شرمنده که SMS خالی بود، ولی عوضش پریدن شما روی گوشی عالی بود!

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

لعنت به اون پشه ای که همه جارو ول میکنه

مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی میکشه دور میزنه میاد بیرون

اینا از بن لادنم وحشی ترن !

روی فرش دلم جوهری ازمحبت تو ریخت.اومدم پاک کنم بدترشد.خلاصه فرشمونو خراب کردی رفت.

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

یکی میره و بر نمیگرده، به نظر شما چی شده؟به نظر من گم شده.

باور نمیکنی نه؟

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.
گلی گم کرده ام در باغ هستی ………….. خودت رو لوس نکن اون گل تو نیستی !

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

دختره قیافش شبیه کوبیسمه، اونوقت دوست پسرش

تو کافه صداش میکنه، عروسکم چی میل داره!!!؟؟؟؟؟؟

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

اگه از کنار خر رد شدی عر عرکرد . . . بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده …!!!

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

من باتو صادق بودم اما تو با من اصغر بودی

خخخخخخخخخخخخخ

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

یک شباهت اساسی بین مهندس های کامپیوتر و دکترها هست و اونم اینه که از هر چی سر در نمیارن می گن ویروسه !!

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

دوسـتـای واقـعـی پشت سر هم حـرف نـمیـزنـن

جمع میشن با هـم پشت سر بـقیـه حرف میـزنن !!

(از کتاب اصول زن بودن – جلد ۸ – پـاورقی صفحه ۲۰۱۳ )

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

میخواستم ببینم شب‌ها که میخوای بخوابی، گوشیتو خاموش می‌کنی که سر کارت نزارن؟

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

ﻣﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻓﺎﺑﺮﯾﮑﯿﺎ ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﺑﻪ ﺟﺎﻫﺎﯾﯽ ﺍزﺩﻣﺎﻏﻤﻮﻥ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ

ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﻣﺎﻍ ﻋﻤﻠﯽﻫﺎ ﺑﺎ ﮔﻮﺵ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻫﻢ ﺩﺳﺘﺮﺳﯽﻧﺪﺍﺭﯾﺪ:((((

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

 

سلام …. تو رو خدا ببخش … نمی‌خواستم این موقع شب بیدارت کنم ….. واقعاً ببخش …. سعی کن درکم کنی … من موبایلم گم شده زنگ بزن به گوشیم تا ببینم کجاست !. شرمنده‌ام

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

 

بعضـــی ها شبــــا با موهای عشقشون بازی میــــکنن تا خوابشـــون ببـــره…

بعضـــی ها هـــم مث من با موهای دماغشون … یک حالی میده

.

.

.

----------اس ام اس جدید----------

.

.

.

 

اگر عاشق شدی در شهرغربت

اگه دیدی ز دختر خیانت

خرت را بردار جیگربرگرد ولایت. . .
جیگربرگرد ولایت. . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 105
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 262
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 507
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,813
  • بازدید ماه : 1,813
  • بازدید سال : 88,514
  • بازدید کلی : 3,754,392
  • کدهای اختصاصی