loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 394 1393/04/16 نظرات (0)

گلچینی از اس‌ام‌اس های جدایی

بدترین حسه دنیا اینه که،
بدونی کسی که دوسش داری همون اندازه یکی دیگه رو دوس داره !

من یاد تو را تا کردم و لای آن کتاب حافظ روی طاقچه
که تو به من هدیه کرده بودی پنهان کردم …

آری خوب می دانم که دیگر نیستی
ولی چه کنم که همه ی فال هایم تا ابد بوی تو را خواهند داد ؟!

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم
بدجور شکسته ست دلم ، حال ندارم
درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز
از حس پریدن ، پرم و بال ندارم

 

این که عادلانه نیست

من ،‌ مدام دست تو را بگیرم
تو ، مدام مرا دست کم بگیری !

مثل یک سکوت تلخ چه ساده باختم میان بی توجهی های تو …

شـک نـدارم سـفـره ی دلـم را که وا کـنم هـمــه سـیـر مــی شـونـد …!


دل آدم چه زود خر میشه!

با یک “دلخوشی”

با یک ” هستم ”

با یک ” نترس ”

با یک ” نوازش ”

با یک ” آغوش ”

و چه راحت خرد میشه

با یک نگاه “متفاوت ”

با یک حرف ” نامتعارف ”


گـــــاهــــی

دلم بـرای زمـــانی

کــه نمیشناختمت تنــگ می شود
 


بگذر بهار ، حالم با تو خوب نمی شود …

پاییز حال مرا خوب می شناسد !
 


شیشه های خانه ها را دستور دادند دوجداره باشد ،

دیگر وقتی باران می بارد صدایش شنیده نمی شود …

یاد اشکهای بی صدای خودم افتادم !
 

اس ام اس گلچین غمگین و ناراحتی ۹۳


ﺗﻨﻬﺎ کسی که ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﺎ ﺩﺍﺩ غم ﺑﻮﺩ

ﺍﻻﻧﻢ ﺗﺮﻳﭗ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻴﻢ …

دلم قصه ای عاشقانه می خواهد که تا آخرش پای هیچ نفر سومی به میان نیاید !


لبــخــنــد بـــزن…!

عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…

اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودت…

حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـت…
 


کــآش فقـــط بودی . . .

وقتی بغـــض میکردم . . .

بغلــــم میکردی و میگفتی . . .

ببینــــم چِشــآتو . . .

منـــو نیگــــآ کُن . . .

اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرمــــ.. .
 

بدترین چیز اینه که با کسی نباشی ولی همه فکر کنن با خیلیایی …
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 179
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,954
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,260
  • بازدید ماه : 4,260
  • بازدید سال : 90,961
  • بازدید کلی : 3,756,839
  • کدهای اختصاصی