loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 516 1393/04/20 نظرات (1)

اس ام اس تنهایی

یکی گفت قصه عشقت رو بگو

گفتم:
یکی بود
هنوزم هست ,ولی با من نیست
خدایا همیشه باشد

 

در تنهایی تاریکی وحشت زده بودم از خدا خواستم فرشته ای برایم بفرستد
و تو آمدی

 

در تنهایی تاریکی وحشت زده بودم از خدا خواستم فرشته ای برایم بفرستد
و تو آمدی

روزهای دوری از تو را روی دیوار خط نمی اندازم میخام خاطره دیروز که با هم بودیم همیشه با من باشد

دیشب تو تاریکی قدم میزدم تازه فهمیدم سایه ام مرا تنها گذاشته ….

پاییز از مهر آغاز میشه ولی پاییز از بی مهر تو شروع شد

به بعضیام باس گفت:
من با تنهایی
تو با چند تایی؟؟

آنقدر تنهام که اشکام رو پاک نمیکنم میترسم اونها هم مرا ترک کنند

تازه دارم میفهمم تنهایی با من چکار کرد. با وجود اینکه دوستت ندارم چشمهایم تشنه دیدنت هستند

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط milad در تاریخ 1393/04/21 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
مطالب از جمله همین که کپی کردین اختصاصیه
ذکر منبع کنین
تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,912
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,218
  • بازدید ماه : 4,218
  • بازدید سال : 90,919
  • بازدید کلی : 3,756,797
  • کدهای اختصاصی