loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 234 1392/07/13 نظرات (0)

dj_41545455242

اس ام اس های دوری و عاشقانه

زیر این سقف کبود ، زیر این شعله ی سنگین سکوت ، اگر از یاد تو یادی نکنم ، تک و تنها به خدا میسوزم.

 اس ام اس دوری SMS away

بلبل باغ توام ، مشتاق دیدار توام / غم مخور دلدار من ، تا زنده ام یاد توام

 اس ام اس دوری SMS away

روزی هزار بار دلم زنده میشود ، وقتی که از هوای تو آکنده می شود. گاهی که اشک حرف دلم را نمی زند، یادتو بر مسیر لبم خنده می زند.

 اس ام اس دوری SMS away

خوشبختی را در همین لحظه باور کن ، لحظه ای که دلی به یاد توست

 اس ام اس دوری SMS away

لحظه های خسته ام را بی نگاهت رنگ نیست / در فضای سینه ام جز یاد تو آهنگ نیست

 اس ام اس دوری SMS away

دست من کوتاه از دیدار توست /قلب من اما همیشه یاد توست

اس ام اس دوری SMS away

تا ابد یاد عزیزان زدل و جان نرود ، جان اگر رفت ولی خاطر خوبان نرود.

 اس ام اس دوری SMS away

در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم حتی به مساحت یک “یاد”

 اس ام اس دوری SMS away

من یاد خوش دوست به دنیا ندهم – لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هرازگاهی چند – گرد رخ وی به چشم بینا ندهم.

 اس ام اس دوری SMS away

گر دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت به یاد آر ، که من نیز به یاد تو چنینم…

 اس ام اس دوری SMS away

همین که یادم کردی تشکر / همین که مرحم دردی تشکر

در این دنیا که مردم بی وفایند / همین که باوفا هستی تشکر.

 اس ام اس دوری SMS away

گر چه جانم رود از دست در این کنج قفس ، یادت از دل نرود تا که مرا هست نفس.

 اس ام اس دوری SMS away

از شکستن ۲ چیز بترس ،

 قلبی که صادقانه دوستت دارد و دلی که صادقانه به یادته.

 اس ام اس دوری SMS away

اگر خوابی اگر بیدار و یا در عالم دیدار ،

 بدان قلبی به یاد تو همیشه می کند فریاد.

اس ام اس دوری SMS away

تک لحظه های من هنوز همپای خاطرات توست

 خونه قلبم کوچیکه ، اما همش به یاد توست.

 اس ام اس دوری SMS away

من همانم که اگر دوست مرا یاد کند ، به صفای قدمش دیده ی خود فرش کنم.

 اس ام اس دوری SMS away

بارلاها ای خدای عدل و داد / هر که کرده یادی از ما زنده باد

 ما که معتاد رفیقیم و خمار روی یار / در مرام ما نباشد ترک این نوع اعتیاد.

 اس ام اس دوری SMS away

به یاد رفیقی که سخت مشغول شطرنج زندگیشه و نمیدونه من هنوز مات رفاقتشم.

 اس ام اس دوری SMS away

بهترین هدیه به بهترین دوست از یادنبردن اوست.

 اس ام اس دوری SMS away

هرکه یادش یاد ماست ، سرور و سالار ماست ،

 یاد او درمان و عشق او در قلب ماست.

 اس ام اس دوری SMS away

یادها فراموش نمی شوند حتی به اجبار دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت.

 اس ام اس دوری SMS away

در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبر از تاریکیست ، یاد تو می درخشد.

 اس ام اس دوری SMS away

امشب به رسم عاشقی یادی ز یاد یاران می کنم /

 در غربتی تاریک و سرد از غم ها حکایت می کنم /

 امشب وجودم خسته است از سردی دلهای سرد /

آیا تو هم در یاد من هستی در این شبهای بی درد؟

 اس ام اس دوری SMS away

افتخارم همه این است که در یاد منی
هرچه دیدم همه زشت است تو زیبای منی .

 اس ام اس دوری SMS away

در این زندان تنهایی ، به هر سو هرکجا هستم
از این بابت دلم شاد است که گاهی میکنی یادم

 اس ام اس دوری SMS away

مثل باران پاییزی پس از تو قسمت بادم / خداحافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم.

 اس ام اس دوری SMS away

* *این* قاصدک ها*روفوت* کردم *تا*بیان *بهت* *بگن * بیادتم*

 اس ام اس دوری SMS away

روزی که یادت نکنم روز خدانیست سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست

 اس ام اس دوری SMS away

اس ام اس یعنی اروم تو قلبها سرک بکشی و با زبون بی زبونی بگی بیادتم

 اس ام اس دوری SMS away

ازیادها نخواهند رفت آنان که برقلبها حکومت می کنند

 اس ام اس دوری SMS away

یاد کس کردن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل یادت کردم بی دلیل…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 392
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 1,994
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,300
  • بازدید ماه : 3,300
  • بازدید سال : 90,001
  • بازدید کلی : 3,755,879
  • کدهای اختصاصی