loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 183 1392/06/25 نظرات (0)

http://up.for-fun.ir/up/for-fun/dastan/asheghane/1236.jpg

 
شعر را در ادامه مطلب بخوانید...
که آرزوی تو ‌کرد؟
وقتی آرزوی تو داشتم من
 
که نازت کرد؟
وقتی دستِ من نوازش‌ات می‌کرد
 
چه مانده از جوانی‌
این من‌ام یا اوست؟
 
سرآغاز پیرانه‌سری‌
این من‌ام یا اوست؟
 
این شجاعت‌ام از برای زندگی‌ست
یا هراس‌ام از مرگ؟
 
و چرا باید آرزوی ژرفِ من
بیهُده باشد برای تو؟
 
و تجربه‌ام در چه کار است؟
می‌بخشد تو را که تنها ویران‌ام کرده‌یی
 
شعرهایم از چه‌رو می‌بخشد تو را 
در آنچه که تنها گفته‌ام؟

بخشیدن یا ماندن؟
چه سخت سزاوارش می‌شود
 
هنوز خورشید می‌درخشد در باغ
پیش از باران در باد
 
آن‌جا که بوی سبزه‌های رو‌ به‌مرگ پراگنده است وُ
بوی برگچه‌های تلخ
 
تو را نگاه می‌کنم
و انگشتان‌ام تو را لمس می‌کند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 191
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 400
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 2,891
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,197
  • بازدید ماه : 4,197
  • بازدید سال : 90,898
  • بازدید کلی : 3,756,776
  • کدهای اختصاصی