loading...
سایت فور فان |عاشقانه,سرگرمی,خبر,اس ام اس,طنز
آخرین ارسال های انجمن
maral khanoom بازدید : 424 1393/02/22 نظرات (0)

اس ام اس های زیبای روز پدر سری دوم

روز مرد رو پیشاپیش به همه مردایی که کسی رو ندارن

 صیمیمانه تبریک میگم. اگه می تونستم، برای همشون جوراب میخریدم.laugh

اولین کشتی حامل جوراب از چین به سمت ایران حرکت کرد.
پیشاپیش روز مرد مبارک

مرا به کعبه چه حاجت…
طواف میکنم پدری را که حتی
برای لمس دستانش هم
باید وضو گرفت…
روزت پیشاپیش مبارک پدرم ...

درست بهشت زیر پای مادراس ولی آرامش بهشت تو آغوش پدراس…!
پیشاپیش روز مرد مبارک ...

 

بسلامتی باباها که میدونن کادوشون جورابه بازم

میخندن و راضین واسه اینکه خانوادش ناراحت نباشن…!

من را زیاد دوست داشته باش پدر
توتنهامردی هستی که بوسه هایت صادقانه ودوست داشتنت بی دلیل است…

کادوهای روز مرد :جوراب-شورت-زیرپوش-نهایت پول خرج کردن کیف پول…
کادوهای روز زن :بوگاتی ورنون-سرویس طلای شاهزاده الیزابت اول-نهایت قناعت مانتو مد ۱ میلیون تومنی…
روز مرد به همه آقایونی که به یه لبخند واسه کادوشون راضین مبارک…

شاعر دنیا من اگه بودم اغاز شعرم با کلام پدرم بود
تشنه تو صحرا من اگه بودم اب حیاتم توی دست پدرم بود
پدرم پیشاپیش روزت مبارک. عاشقتم

کوه یعنی یک مرد.. عشق یعنی همسر… مهر یعنی پدر… صبر یعنی برادر….
هرچه که هستی کوه یا عشق.. مهر یا صبر روزت مبارک….

خدا دید زن تشنه است آب را آفرید… دید گشنه است نان را آفرید…

دید از تاریکی میترسد نور را آفرید…. دید همه چی دارد ضد حال زد مرد را را آفرید
روز مرد پیشاپیش مبارک…..

بچه‌ها یه سئوال….
چرا همش میگید ”مادر”؟
همین شمایی که پشت این کامپیوتر نشستی
بله با شمام
همین کامپیوتر رو از زحمات پدرت دارید….
به سلامتی پدرهامون….

پیشاپیش “روز ملی جوراب”
که در ایران به آن روز “پدر” می گویند مبارک!

پدرم،
امیدوارم بزرگ شدنم ارزش پینه های دست و چروکهای پیشانیت را داشته باشد…
کاش بتوانم کمی جبران کنم،
حرفی که مدتهاست در دلم مانده…
“دوستت دارم”

امروز عشق را دیدم، نه در اغوش کسی، نه در چشمان کسی، نه در مستی
عشق را در دستان ترک خورده پدرم دیدم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    دنبال چه اس ام اسی میگردی ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2242
  • کل نظرات : 244
  • افراد آنلاین : 126
  • تعداد اعضا : 386
  • آی پی امروز : 301
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 639
  • باردید دیروز : 321
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 1,945
  • بازدید ماه : 1,945
  • بازدید سال : 88,646
  • بازدید کلی : 3,754,524
  • کدهای اختصاصی